Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketing olfactiv ... sau cum suntem manipulati in magazine!

Tags: manipulati in magazin, marketing manipulare, marketing olfactiv, miros marketing, arome marketing

Citeam zilele trecute un articol interesant intr-o publicatie dedicata specialistilor in marketing. Autorul scria despre noile strategii de marketing pe care nu le mai putem ignora in prezent, pentru un viitor prosper. Nu spun ca autorul greseste din start, ci si ca sfaturile lui pot intoxica o mare de afaceristi si specialisti care ar putea da lovitura fara aceste tehnici de manipulare.
La urma urmei, haideti sa vedem ce inseamna manipulare de fapt, in contextul in care discutam noi. Ne referim la o serie de actiuni prin intermediul carora se incearca schimbarea perceptiei si a comportamentului (!) unor persoane.

De asemenea, descoperim din ce in ce mai multe stiri care ne atrag atentia asupra unor branduri importante care difuzeaza in magazine anumite arome speciale. Multi spun ca mirosul de pina colada functioneaza in magazinele de jucarii. Vanilia functioneaza in magazinele adresate femeilor, si mai ales cand discutam despre obiecte vestimentare si bijuterii, cosmetice si nu numai. Mirosul de iarba proaspata merge perfect in magazinul de legume si fructe. Si tot asa, ajungem sa intelegem cat de departe se merge cu acest circ.

La urma urmei, daca ai produse de calitate si preturi corecte, de ce mai ai nevoie sa iti convingi clientii prin mirosuri si arome? La ce iti mai trebuie? Poate ca nu sunt produsele intr-atat de bune sa convinga ele. Si atunci trebuie sa cumperi arome care sa ne convinga.

Si dramatic este ca de multe ori actionam inconstient. Subconstientul iese la iveala cand ti-e lumea mai draga si te trezesti acasa cu o droaie de produse de care chiar nu ai nevoie! Le cumperi degeaba si nici nu stii de ce le-ai cumparat. Nu au cazut singure in cos. Chiar ti le-ai dorit pe moment. A fost ambalajul, a fost aroma de paine proaspata care ti-a provocat un sentiment acut de foame, a fost ambalajul de asa natura ca putea fi inauntru si scaieti ca tot ai fi cumparat, macar o cutie, daca nu doua ...

Mult succes in toate!


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0