Ateliere 2014 pagina 6

Beneficiile implicarii angajatilor in campaniile de responsabilitate sociala

Beneficiile implicarii angajatilor in campaniile de responsabilitate sociala

Ana Tudor Ultima ora

Centrul regional Nord-Vest din cadrul Retelei "Actionam Responsabil!" organizeaza in data de 22 mai 2014, conferinta cu tema "COMPANII DE IMPACT: Beneficiile implicarii angajatilor in CSR"....

Eurovision 2014: Romania s-a calificat in marea finala

Eurovision 2014: Romania s-a calificat in marea finala

Mihai Georgescu Ultima ora

Romania s-a calificat in finala Eurovision in urma semifinalei acestui concurs ce a avut loc joi noapte. Paula si Ovi vor canta "Miracle" in Marea Finala a concursului, ce are loc la Copenhaga, pe 10...

24 la suta din fraude se intampla online

24 la suta din fraude se intampla online

Marketingportal.ro Ateliere 2014

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest...

Sociologi, marketeri si publicitari ofera solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului

Sociologi, marketeri si publicitari ofera solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului

Marketingportal.ro Ateliere 2014

Pe 7 si 8 mai, SMARK organizeaza cea de-a treia editie a Brands & Communities, un eveniment ce isi propune sa ofere solutii practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in...

73% din companiile europene s-au confruntat cu actiuni frauduloase in 2013

73% din companiile europene s-au confruntat cu actiuni frauduloase in 2013

Marketingportal.ro Ultima ora

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest...

5 trucuri pentru a-ti transforma biroul in spatiul de munca ideal

5 trucuri pentru a-ti transforma biroul in spatiul de munca ideal

Ana Tudor Tips&Tricks

Pranzul te gaseste in fiecare zi epuizat, cu dureri de cap, iar ochii te ustura constant? Conditiile in care iti desfasori zilnic activitatea stau la baza acestor consecinte, care in timp se vor...

Customer Care Conference 2014: Tendinte in domeniul relatiilor cu clientii in urmatorii 25 de ani

Customer Care Conference 2014: Tendinte in domeniul relatiilor cu clientii in urmatorii 25 de ani

Mihaela Pascu Ateliere 2014

Felul in care relatiile dintre companii si clienti s-a schimbat de-a lungul anilor a fost un subiect dezbatut pe 9 si 10 aprilie in cadrul Customer Care Conference, eveniment urmat de Romanian Contact...

Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientii

Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientii

Ana Tudor Ultima ora

Customer Care Conference este evenimentul care premiaza valorile romanesti din domeniul relatiilor cu clientii. Organizata de Expomedia, conferinta a avut loc in perioada 9-10 aprilie 2014 in...

Invata cum sa fii ambasadorul tau de brand

Invata cum sa fii ambasadorul tau de brand

Ana Tudor Ultima ora

Iti doresti sa iti dezvolti brandul personal? Vino in perioada 10-11 aprilie la Workshop Sessions si participa la sesiunile de training interactiv. Indiferent daca iti doresti o cariera intr-o...

Brands & Communities 2014: Cum transformi consumatorii indiferenti in comunitati fidele unui brand

Brands & Communities 2014: Cum transformi consumatorii indiferenti in comunitati fidele unui brand

Ana Tudor Ultima ora

A treia editie a evenimentului Brands&Communities, organizat de SMARK KnowHow, are tema "From groups to groupies" si se va desfasura in perioada 7-8 mai.Participantii vor avea prilejul de a asculta 25...

Mobile Marketing Forum 2014

Mobile Marketing Forum 2014

Ana Tudor Ultima ora

A saptea editie a evenimentului Mobile Marketing Forum va avea loc pe 10 aprilie 2014, iar participantii vor putea invata cele mai noi trucuri de promovare si crestere a vanzarilor in mediul...

Rata de retentie a clientilor, KPI-ul preferat al industriei de customer care in 2014

Rata de retentie a clientilor, KPI-ul preferat al industriei de customer care in 2014

Marketingportal.ro Ateliere 2014

Expo Media, parte din Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a zecea editie a Customer Care Conference and Expo, un eveniment aniversar ce trece in revista un deceniu de excelenta in aria de...

Cum sa iti cresti eficient brandul si afacerea pe Facebook

Cum sa iti cresti eficient brandul si afacerea pe Facebook

Mihai Georgescu Tips&Tricks

Proprietarii de afaceri, antreprenorii la inceput de drum, pasionatii de marketing si intreprinzatorii care isi doresc sa se promoveze eficient in mediul online pot participa la Atelierul "Creste-ti...

Marketing la puterea X, pe 24 aprilie, in Bucuresti

Marketing la puterea X, pe 24 aprilie, in Bucuresti

Mihai Georgescu Tips&Tricks

Conferinta Marketing la puterea X este un eveniment adresat persoanelor care lucreaza in marketing sau in departamentele afiliate, care se va desfasura in Bucuresti pe 25 aprilie 2014.Evenimentul...