Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Regulile unui blog de succes? Le respecti sau le ignori?

Tags: blog de succes, interactiune blog, reguli blog

Ce inseamna sa ai un blog de succes? Inseamna sa ai continut original, interesant, cu potential ridicat de viralitate. Inseamna sa ai continut care sa starneasca valva, continut care sa ofere valoare, mai presus de orice. Desigur, succesul unui blog se vede si in masura in care poate atrage trafic substantial si in mod constant.
Iata si regulile de aur pentru un blog de succes, reguli de care sa tineti cont indiferent de nisa in cadrul careia va dezvoltati:

1. Aveti nevoie de viziune.
Trebuie sa stiti ce nevoi si dorinte incercati sa rezolvati prin intermediul acestui blog. Unde doriti sa ajungeti cu acest blog? Vreti sa il dezvoltati? Vreti sa il transformati in website sau sa ramane un blog de suflet?

2. Este esential sa stiti cui va adresati. Scrieti despre politica, despre social, economic, despre arta gastronomica, despre pasiunea pentru animale de companie sau pentru cei care vor sa afle cum este viata de parinte in alta tabara. Stabiliti clar ce caracteristici detin cei carora va adresati. Sunt tineri, studenti, mame casnice, afaceristi, contabili, burlaci? Asigurati-va ca detineti cat mai multe informatii cu privire la consumatorii carora va adresati pentru a intelege cum sa va finisati mesajele, ce limbaj sa folositi, unde sa va promovati postarile si nu numai.

3. Un blog de succes are nevoie de continut original, nou, interesant, puternic actualizat, bazat pe cercetari si documentari ample. Un lucru pe care nimeni nu il neaga este faptul ca orice consumator are nevoie de continut nou si ca toti ne dorim sa intram in contact cu informatii valoroase. Sentimentul ca suntem mai inteligenti, mai informati, mai constienti de ceea ce se petrece in jurul nostru este esential.

4. Blogul de succes este cel prin intermediul caruia se incurajeaza interactiunea. Incurajati-va utilizatorii sa comenteze, sa isi exprime propriile pareri, sa isi invite prietenii sa citeasca postarile din cadrul blogului, sa dea share si like pe Facebook. Raspundeti comentariilor si invitati blogeri sa ofere postari pe blogul vostru. Cu cat exista mai multa interactiune, cu atat aveti mai multe sanse de succes.


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0