Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 reguli ale unei afaceri de succes. Le-ai testat?

Tags: management si marketing, afaceri mici, clienti, competitori, strategii, nisa

Exista unele reguli care nu vor functiona pentru toate companiile. Cu toate acestea, unele principii se aplica in cele mai diverse situatii si conduc la rezultate bune si concrete.
Astazi va prezentam unele dintre aceste strategii care se aplica in cazul afacerilor mici care se adreseaza numai un segment de piata si care sunt astfel nevoite sa isi defineasca si mai bine strategia pentru a rezista pe piata.

Supuse unei presiuni mai mari, afacerile mai reduse ca dimensiuni trebuie sa isi personalizeze multe dintre actiunile pe care le intreprind si sa fie atente la o serie de aspecte, precums unt cele de mai jos:

1. Publicul tinta: nu poti fi totul pentru toata lumea. Alege-ti nisa si depune eforturi in zona respectiva.

2. Fii diferit. Auzim acest indemn in diferite contexte. In afaceri, cu atat mai mult trebuie sa stim ca daca deja un lucru a fost facut de competitorii nostri, noi trebuie sa venim cu ceva diferit si nou.

3. Fa-ti o echipa. Un om poate sa ocupe un post si atat, insa numai cei care sunt dedicati te pot ajuta cu adevarat sa iti dezvolti afacerea.

4. Fii rapid. Timpul e cel mai de pret bun. Daca cineva asteapta un produs vineri, fa in asa fel incat sa ajunga joi.

5. Spune "Multumesc": mult si de multe ori. Spune-le clientilor si celor din echipa ta cat de mult ii apreciezi. Trimite o felicitare scrisa celor din domeniu.

6. Nu te abate de la modul in care iti prezinti afacerea. Businessul tau trebuie sa poata fi recunoscut intotdeauna datorita unor aspecte care il definesc.

7. Zambeste: renunta sa crezi ca oamenii cumpara fiindca pretul e bun, calitatea e crescuta sau fiindca oferi o garantie convenabila. Le place de tine si din acest motiv cumpara de la tine.

8. Fii un optimist fanatic: paharul trebuie sa fie intotdeauna pe jumatate plin. Intotdeauna atitudinea va fi cea care va invinge si care ii va molipsi pe toti cei din jur.

9. Fii moderat. Nu incerca sa vinzi prin metode agresive. Incearca sa rezolvi solutii si sa faci ceea ce e mai bine pentru client.

10. Nu ramane in zona de confort. Nu te poticni de ideea ca pana acum asa ai facut lucrurile. Nu te gandi ca o idee sau o metoda noua nu va functiona pentru tine.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 6 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016