Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 calitati ale managerului modern

Tags: management, sfaturi de management, calitati ale unui manager, viitor, succes

Pe masura ce piata muncii se tot schimba, acelasi lucru se intampla si cu abilitatile si calitatile unui manager care conduce o companie de succes. Daca un manager a avut reusite in trecut nu inseamna ca vor avea succes si in viitor.
Cand vine vorba de evolutia modului de  amunci, managerii trebuie sa aiba cateva calitati pentru a-si ajuta organizatiile sa creasca. 
 
1. Lupta cot la cot cu subalternii.
 
Modelul managementului viitorului consta in indepartarea piedicilor din calea angajatilor pentru a-i ajuta sa aiba succes. Ideea traditionala de management bazata pe impunerea ordinii, pe controlul prin frica este depasita. Angajatii munceau din greu pentru a-si ajuta managerii sa ajunga unde vroiau. Acum se pare ca lucrurile stau exact pe dos. Angajatii sunt cele mai valoroase bunuri ale companiei. In trecut, seful spunea „sariti” si angajatii intrebau „cat de sus?”. Acum managerii trebuie sa sara odata cu angajatorii.
 
2. Intelege tehnologia.
 
Nu ne referim la expertiza tehnica. Nu toti managerii trebuie sa devina experti IT. Totusi, trebuie sa inteleaga peisajul general si modul in care acesta le influenteaza munca. Asta pentru a se putea adapta si pentru a evolua inaintea competitiei.
 
3. Conduce prin puterea exemplului.
 
Odata ca niciodata, era de ajuns ca managerii sa spuna ca sprijina o idee. Aprobau un buget si spuneau „dati-o inainte”. Acum asta nu mai e suficient, caci managerii trebuie sa fie acolo, al firul ierbii si sa foloseasca aceleasi instrumente pe care le folosesc si angajatii lor. Este imposibil ca angajatii sa se schimbe si sa evolueze, daca managerii nu fac acelasi lucru.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Sorin 24-Iul-2013 15:58:17
O problema dificila pentru cei care dau sfaturi in materie de management: Numararea. Cate sfaturi sunt? Cinci? Sau trei? Greu de spus (pentru unii).

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0