Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 cauze care fac afacerile sa esueze

Tags: management si marketing, lipsa banilor, afaceri, clienti, antreprenor

Paza buna trece primejdia rea asa ca e mult mai bine sa stim inca de la bun inceput de ce sa ne ferim, chiar daca, sa nu uitam, vor exista intotdeauna situatii neprevazute care ne vor forta sa ne adaptam pe moment si sa gasim solutii intr-un timp cat mai scurt.
Oare partea financiara sa stea la baza prabusirii unei afaceri la scurt timp dupa lansare? Sa fie banii cauza principala a unei afaceri disparute intr-o singura noapte? Ei bine, lipsa banilor nu se afla pe primul loc.

In schimb, cel mai des intalnit motiv e reprezentat de faptul ca afacerea a avut un singur fondator. Sa conduci o companie de unul singur e mult mai greu si mult mai stresant decat poate parea initial si, de regula, e chiar neobisnuit ca o afacere sa aiba succes cu doar o singura persoana la carma.

Al doilea motiv consta in faptul ca antreprenorul uita sa se intrebe cine o sa-i cumpere produsul inainte de a-si lansa afacerea. Daca cel care infiinteaza afacerea nu pune pe piata un produs cu adevarat exceptional sau care sa vina cu ceva nou si sa raspunda unei cereri, afacerea nu va avea clienti suficienti pentru a supravietui si pentru a se dezvolta.

Al treilea motiv e intr-adevar reprezentat de lipsa banilor. De cele mai multe ori, afacerile esueaza deoarece nu au reusit sa stranga suficienti bani in prima etapa de viata si nici sa-si reinvesteasca profitul in mod eficient pentru a merge mai departe.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0