Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 factori care duc la inchiderea unor site-uri

Tags: management si marketing, website, site, companie, designerul grafic

Din circa 700 milioane de website-uri, trebuie sa facem tot ce putem pentru ca al nostru sa se bucure de succes. Fiindca, sa ne intelegem, daca ne propunem sa-l facem doar sa se supravietuiasca, inseamna din start ca nu tintim prea departe.
Cum il facem totusi sa reziste intr-o mare de pagini in care are toate sansele sa devina invizibil? In primul rand, e esential sa ne ferim de cele trei greseli de mai jos care duc la inchiderea a nenumarate website-uri.

1. Cele mai multe website-uri sunt gandite ca o brosura.

Site-ul e optimizat, iar designerul grafic pare sa isi fi facut treaba. Munca noastra insa de-abia acum incepe fiindca un website nu are nici pe departe rolul unei brosuri. Informarea nu trebuie sa fie statica, iar continutul pe care il oferim trebuie sa aiba valoare si sa fie actualizat in mod frecvent. Iar frecvent inseamna zi de zi, si nu saptamana de saptamana.

2. Cele mai multe site-uri nu sunt dinamice.

Trebuie sa fim intotdeauna conectati cu noul. Apelati la un designer care o sa va construiasca un site deja optimizat si gandit sa functioneze atat pe un smartphone, cat si pe o tableta. Continutul dinamic si imbogatit cu diferite aplicatii de ultima ora pot face imediat diferenta intre un site care a ramas in urma cu zece ani si un site care e deja cu zece pasi inaintea altora.

3. Cele mai multe site-uri sunt construite pentru companie, nu pentru client.

Un site trebuie gandit pentru client, nu pentru companie. Nu vrem sa stim cat de grozava e compania, ci cat de grozav e ceea ce ne ofera noua, in calitate de client. Vrem sa fie rezolvata o problema, vrem sa gasim un raspuns. Acestea sunt principalele motive pentru care am accesat pagina. Un site trebuie sa stie ce ofera pentru client.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0