Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 liste pe care trebuie sa le faca orice antreprenor

Tags: lista cu obiective, lucruri pe care nu trebuie sa le faci, probleme personale la serviciu

Ti-ai propus sa rezolvi cat mai multe in anul 2013? Daca da, atunci esti pe drumul cel bun. Din moment ce ti-ai propus sa fii foarte productiv in noul an, se presupune ca ti-ai facut deja lista cu lucrurile pe care le ai de facut. Din pacate, lista pe care ai realizat-o nu este cea mai buna alegere pe care o puteai lua
 Mai mult decat atat, s-a demonstrat ca orice antreprenor are nevoie de mai multe de o lista pentru a avea succes si anume are nevoie de nici mai multe nici mai putine de trei. Se pare ca lista traditionala nu este atat de buna pe cat credeau unii.
 
Pentru a-ti organiza cat mai bine timpul, iti sugeram sa folosesti urmatoarele strategii:
 
1. O lista cu scopuri
 
Incepe fiecare zi cu o lista de activitati pe care doresti sa le indeplinesti. Stabileste pe cine trebuie sa suni, pe cine trebuie sa vizitezi si cu cine trebuie sa te intalnesti. In acest mod vei reusi sa termini mult mai repede activitatile pe care ti le-ai propus. O astfel de lista ar trebui sa arate in felul urmator:
 
Lista activitatilor zilnice de la birou:
 
- Trimite contracte clinetilor X, Y si Z
- Realizeaza prezentarea proiectului X in PowerPoint
- Finalizeaza bilantul lunii Y
- Scrie un articol pentru campania de newsletter
 
2. Lista de tip master
 
Lista de tip master contine lucruri pe care trebuie sa le faci la o anumita perioada de timp. Aceasta lista, precum si actiunile pe care le contine nu trebuie sa le faci in fiecare zi, deoarece nu este nevoie. Spre deosebire de lista de activitati zilnice aceasta lista poate fi mai mica, in functie de necesitatile companiei. O lista de tip master arata in felul urmator:
 
- Angajeaza un nou asistent
- Cumpara o noua imprimanta 
- Creaza un nou cont pentru companie
 
3. Lista cu lucrurile pe care NU trebuie sa le faci
 
Mereu s-a vorbit despre lucrurile pe care trebuie sa le facem, insa nimeni nu ne-a spus ca ne-ar ajuta si ne-ar motiva la fel de mult o lista cu lucruri pe care nu trebuie sa le facem. In acest fel putem deveni mai productivi decat daca ne lasam ghidati de o simpla lista care contine activitati pe care treuie sa le facem. Pe  o lista  a lucrurilor pe care nu trebuie sa le faci ar trebui sa se regaseasca actiuni precum urmatoarele:
 
- NU te ocupa de problemele personale in timpul serviciului sau invers
- NU incerca sa fii perfect
- NU te subaprecia

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0