Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 metode sigure care iti aduc clienti noi

Tags: clienti noi, abonati, potentiali cumparatori, baze de date, afacere

Tu cum iti gasesti clienti noi? Astepti ca afacerea sa se dezvolte de-a lungul anului si sa atraga o noua categorie de clienti la care nu te-ai fi asteptat? Sau testezi piata in cautare de noi segmente de potentiali cumparatori?
In mod firesc, munca pe care o depunem in prezent in aceasta directie ne va ajuta sa ne dezvoltam afacerea. Nu de putine ori vom avea surpriza, atunci cand gestionam un business si ne intalnim direct cu clientii, sa constatam ca fac parte dintr-o categorie care noua ne scapase din vedere.

Iata trei metode prin care poti gasi si atrage clienti noi din segmente de piata pe care nu le-ai luat in calcul:

1. Mergi direct la client.

Nu astepta sa vina clientul la tine fiindca acesta e posibil sa nu fi auzit macar de existenta ta. Poti merge direct la client, ii poti prezenta mostre de produse sau oferi perioade de testare gratuita a serviciilor. Dupa o perioada de vreme, vei constata ca ti-ai construit o baza de clienti cat de poate de fideli si multumiti.

2. Ofera servicii si celor care nu iti sunt clienti.

Se spune ca nimic nu e cu adevarat gratuit. Pana la urma, chiar si atunci cand oferi ceva gratis, te astepti ca peste o anumita perioada de vreme sa obtii un rezultat, fie ca vorbim de noi achizitii sau de marirea bazei de clienti. Oricum ar fi, tot la cresterea cifrei de afaceri ajungem. Ce ai spune daca serviciile tale ar fi disponibile si pentru cei care inca nu iti sunt clienti? Atunci cand aceasta diferentiere nu mai exista sau nu mai este vizibila, vei fi suprins sa constati cati oameni vor dori sa incerce produsele sau serviciie oferite de afacerea ta.

3. Variaza segmentele de abonati.

Chiar daca ai deja niste baze de clienti catre care trimiti newslettere, nu te feri sa incerci ceva nou si sa nu afisezi in prima instanta care sunt clientii carora li te adresezi. Un exemplu in acest sens ar fi cel prin care ne folosim de un text de copy inteligent si starnim curiozitatea tuturor celor care primesc mesajul nostru si care vor dori sa afle mai multe informatii fara sa considere din start ca nu ii intereseaza oferta.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0