Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 modalitati pentru a-ti organiza ideile si a fi inovativ

Tags: organizarea ideilor, lista de idei, idee de succes, angajati profesionisti

Urmatoarea idee de succes a companiei tale poate veni de oriunde: de la un angajat, un client, un vanzator ambulant sau poate chiar de la un strain. Toti cei care sunt implicati in mica ta afacere o pot face inovatoare. De asemenea, acestia pot crea si haos. Esti sigur ca asculti parerile tuturor si ca nu treci cu vederea peste unele idei care ti-ar putea fi de folos?
Unele companii colecteaza ideile noi pe o pagina web, ceea ce este o idee foarte buna pentru a strange mai multe informatii, insa este greu sa gasesti atunci cand cauti un anumit lucru. De obicei, aceste site-uri reprezinta o dezordine nesfarsita, iar ideile bune risca sa se piarda. Pentru a crea o cultura a inovatiei trebuie sa organizezi ideile intr-un mod in care sa nu pierzi controlul asupra lor.

Iata patru sfaturi care te vor ajuta sa-ti organizezi ideile mai bine:

1. Discuta ideile intr-un loc comun

Toata aceasta cultura trebuie inceputa prin gasirea unui loc comun in care sa "colectati" aceste idei . Astazi, majoritatea companiilor folosesc domeniul online pentru astfel de activitati. De exemplu, unele institutii folosesc UserVoice, un program software care ii ajuta pe clienti sa le comunice ideile lor celor cu care fac tranzactii.

2. Fa o lista cu idei

Pentru a-ti pastra ideile organizate, obisnuieste-te sa le pastrezi notate in functie de categoriile in care se incadreaza. Daca asezi aceste idei in grupuri mai mici, iti va fi mai usor sa le procesezi si sa le alegi pe cele care se potrivesc cel mai bine cu afacerea pe care o ai. De asemenea, aceasta metoda creeaza si o oportunitate pentru cei care se gandesc la noi lucruri, mai ales pentru cei care viseaza la noi proiecte. Mai mult decat atat, aceste grupari te pot ajuta si pentru a-ti spori creativitatea.

3. Asigura-te ca fiecare lider are propria lista

Pentru fiecare lista de idei stabileste un lider care sa fie responsabil de o intreaga echipa. De exemplu, ideile pentru imbunatatirea infractructurii paginii web trebuie colectate de o echipa condusa de persoana care se ocupa strict de buna functionare a site-ului. Probabil acesta este cel mai important aspect atunci cand vrei sa imbunatatesti ceva in comapnia ta: sa motivezi si sa imputernicesti o persoana cu o functie atat de importanta si care ii confera puterea de a lua decizii in numele mai mulor oameni.

4. Invata sa renunti

Este foarte important sa stii sa faci diferenta intre o idee foarte buna si intre una mediocra sau poate chiar slaba. Este foarte adevarat ca uneori o idee nu foarte stralucita poate avea mai mult succes decat o idee absolut geniala, care este pusa in aplicare de cativa oameni nu foarte priceputi. Lasand la o parte faptul ca echipele liderilor tai trebuie sa fie formate numai din profestionisti, tu ca detinator al companiei trebuie sa ai puterea sa faci diferenta intre calitate si cantitate.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016