Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 situatii in care afacerea ta poate pierde bani

Tags: cheltuieli lunare, participarea la evenimente, reduceri de costuri, spatiu de birou

Ca proprietar al unei companii, cu siguranta ti-ai cam dat seama care sunt cheltuielile afacerii tale de la o luna la alta, dar ai verificat vreodata unde se duc mai exact banii tai? Daca ai face asta, ai putea trage o linie a cheltuielilor care sa faca diferenta!
Pentru inceput, verifica-ti strict cheltuielile pentru o perioada de timp. Vei simti cu siguranta ca bugetul tau va creste si vei reduce sansele unui faliment. De asemenea, este important sa descoperi care sunt domeniile in care cheltui prea mult si sa reduci din costuri. 
 
Iata cateva domenii care reprezinta o pierdere de bani pentru afacerea ta:
 
1. Evenimente
 
Participarea la diverse targuri, congrese, conferinte, reprezinta o oportunitate buna pentru a intalni oameni importanti si a acumula cunostinte, insa in cele mai multe cazuri sunt extrem de costisitoare, mai ales cand necesita deplasare intr-un alt oras sau alta tara. Gandeste-te ca trebuie sa platesti taxe pentru transport, cazare si masa pentru angajatii pe care ii trimiti la astfel de evenimente.
 
2. Asigurari
 
Afacerea ta are nevoie cu siguranta de cateva asigurari de baza, eventual de cateva polite suplimentare care sa acopere unele riscuri. Daca nu ai verificat pana acum pentru ce ai platit polite de asigurari in ultimii ani, este timpul sa o faci. Cu toate ca reducerea sumei asigurarilor nu este o optiune, poti economisi bani prin politele care asigura cumparaturile.
 
3. Spatiul de birou si echipamentele
 
Daca ai inchiriat un spatiu care este mult prea mare pentru ce ai tu nevoie, gandeste-te sa cauti o locatie mai mica, ceea ce este automat si mai ieftina. Poti chiar sa imparti o cladire cu o alta companie pentru a reduce costurile.
 
4. Marketing
 
Gandeste-te din ce in ce mai mult la publicitatea online si renunta la cea in print, nu numai ca este mai costisitoare, insa implica si un efort mai mare. Firma ta comercializeaza un buletin informativ pe care il trimitea lunar fiecarui client? Redu taxele de printare si transport si inlocuieste-l cu un newsletter pe care sa il trimiti pe e-mail. Mai simplu si mai ieftin!
    

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0