Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 lucruri pe care orice client si le doreste

Tags: produse de calitate, dorintele clientilor, loialitate fata de clienti

Toti clientii isi doresc cea mai buna calitate la cel mai mic pret, nu-i asa? Ei, bine se pare ca da. Acest lucru este important, insa surprinzator, calitatea vs. pretul produsului nu se regaseste pe lista de obligatii ale clientilor, nu este treaba lor sa gaseasca solutia ideala pentru ca toata lumea sa fie fericita.
Mai mult decat atat, clientii sunt din ce in ce mai mofturosi atunci cand vine vorba de tranzactiile facute intre firme. In plus, se pare ca atunci cand se fac tranzactii intre afaceri, cele doua parti urmaresc cinci amanunte ale schimbului.

Iata cele cinci lucruri pe care orice client si le doreste:

1. Pregatire

Clientii vor ca tu sa iti faci "temele" de acasa inainte de a vorbi cu ei. Obisnuiesc sa iti puna interbari care cu usurinta ar fi putut sa ti le adreseze in mediul online si primeau un raspuns in mai putin de cinci minute, doar pentru a verifica nivelul de pregatire pe care il ai pentru aceasta tranzactie.

2. Simplitate

Clientii, ca orice alte persoane, trebuie sa coopereze cu complexitatea afacerilor. Vor sa faca simplu produsul pe care tu il vinzi fara a parea simplisti. Mai mult decat atat, in era in care traim, aceasta simplitate si transparenta sunt asigurate de domeniul Social Media, astfel incat acolo puteti gasi orice detaliu despre firma al carui client doriti sa fiti.

3. Creativitate

Clientii vor sa vada cat de creativi sunt cei de la compania cu care urmeaza sa incheie un contract. Acestia vor sa stie de cate lucruri sunt in stare cei de la firma pentru a-i pastra ca si clienti si mai ales cat sunt dispusi sa negocieze si in ce termeni pentru a face tranzactia.

4. Loialitate

Cei mai multi clientii isi doresc loialitate de la compania de la care beneficiaza de produse si servicii. Mai mult decat atat, atunci cand se hotarasc sa incheie o afacere cu anumiti furnizori isi asuma un anumit risc, intrucat nu vor sti cum va reactiona compania respectiva la aflarea termenilor si conditiilor impuse.

5. Accesibilitate

Clientii vor sa stie ca sunt o priotitate pe lista companiilor cu care vor lucra. Vor sa li se raspunda imediat atunci cand au o nelamurire sau o cerinta. Mai mult decat atat, clientii vor sa stie ca sunt sustinuti de compania de la care cumpara de obicei produse.   


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016