Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 lucruri pe care un angajator nu ar trebui sa le spuna niciodata angajatilor sai

Tags: loc de munca, greseli de comunicare, bonus pentru angajati

Mereu s-a discutat despre greselile de comunicare pe care le fac angajatii. Deseori citim articole despre cum trebuie sa ii vorbim sefului sau ce sa nu ii spunem niciodata, insa nimeni nu a privit problema si din celalalt unghi.
Asa cum angajatii au grija ce comportament adopta atunci cand se afla in preajma celui pentru lucreaza si angajatorul trebuie sa faca la fel atunci cand discuta cu cei pe care ii are in subordine.
 
Iata cinci lucruri pe care un angajator nu ar trebui sa le spuna niciodata angajatilor sai:
 
1. "Eu te platesc, asa ca faci ceea ce iti spun"
 
Aceasta fraza este mai mult una specifica unui dictator decat unui angajator. Nu este nevoie de un aer superior pentru a inspira incredere si pentru a creste performantele angajatilor. Cei mai buni sefi isi incurajeaza, invata si uneori chiar isi ajuta angajatii atunci cand au nevoie.
 
2. "Esti norocos ca ai primit acest bonus, alte companii nu ti-ar fi oferit nimic"
 
Un sef bun trebuie sa fie mereu fericit atunci cand are in echipa sa angajati care ajuta la dezvoltarea afacerii pe care o detine. Mai mult decat atat, atunci cand le ofera bonusuri trebuie sa fie constienti de faptul ca angajatii merita acel bonus si ca au depus eforturi pentru a-l primi. Un manager bun trebuie sa fie binevoitor.
 
3. "Eu am venit la birou si in weekend. Tu de ce nu ai venit/ unde ai fost?"
 
Punand presiune pe umerii angajatilor si cerandu-le sa fie la datorie 24/7 nu vei reusi decat sa le scazi moralul si sa ii faci sa devina nemultumiti de locul lor de munca. Doar pentru simplul fapt ca un manager bun trebuie sa se ocupe de afacerea sa sapte zile pe saptamana, nu inseamna ca si angajatii trebuie sa faca acelasi lucru. In fond, angajatorul si angajatii nu au aceleasi beneficii intr-o companie.
 
4. "Tu trebuie sa faci asta, pentru ca esti femeie"
 
Un manager bun nu trebuie sa isi discrimineze angajatii si nu este nevoie sa ii faca sa se simta vulnerabili, in mod direct sau indirect. Nu este necesar sa ii judece dupa aparenta, religie, culoare sau sex. In plus, acest comportament este complet ilegal.
 
5. "Sa nu te aud ca te plangi" 
 
Ca angajator trebuie sa te interesezi mereu de situatia angajatilor tai. Chiar daca detii o companie mare si timpul nu iti permite foarte multe, trebuie sa aloci timpul cuvenit angajatilor si problemelor lor. Chiar daca nu ii poti ajuta cu nimic, acorda-le un minut sau doua doar pentru a-ti povesti ce se intampla cu ei. Acest lucru ii va ajuta sa capete incredere in tine.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0