Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 metode prin care sa reduci costurile unei afaceri

Tags: afacere mica, deduceri, cheltuieli deductibile, costuri afacere, reduceri, taxe, buget

Cine n-ar vrea sa conduca o afacere si sa se bucure de obligatii de plata cat mai reduse? Chiar daca exista taxe fixe pe care nu le putem modifica, exista nenumarate alte cheltuieli pe care le putem reduce considerabil alegand alternative de care uitam uneori.
Iata, asadar, cateva solutii prin care putem reduce costurile unei afaceri:

1. Angajeaza-ti membri ai familiei.

Asta nu inseamna sa profiti de membrii familiei si sa-i transformi in salariati neplatiti. Dar te poti bucura de sprijinul acestora chiar si atunci cand nu au timp suficient sa te ajute cu afacerea in regim full time. Sa presupunem, de exemplu, ca ai nevoie de serviciile unui contabil sau ale unui avocat. Daca poti primi ajutor din partea acestora, nu ezita.

2. Lucreaza cu freelanceri.

Atunci cand platesti pentru proiect sau pentru servicii bine determinate si pe o anumita perioada de timp, nu vei fi nevoit sa inchei contracte de munca si sa platesti asigurarile sociale datorate de un angajator. Ori de cate ori poti alege un liber profesionist, profita de aceasta posibilitate.


3. Maximizeaza-ti deducerile.

Pastreaza cu grija chitantele si bonurile fiscale pentru a-ti putea deduce cheltuielile la final de an. Apeleaza la un consultant fiscal daca ai nevoie. Tine minte ca multe dintre cheltuielile care tin de echipamente, mobilier, asigurare, calatorii, conferinte etc. pot fi deduse.


4. Plateste-ti datoriile pana la sfarsitul anului.

Nu lasa facturile sa se adune si profita de orice reducere care iti este acordata daca platesti in avans sau achizitionezi din timp un anumit serviciu. Chiar daca in acel moment este tentant sa amani astfel de operatiuni, diferenta de cost de la sfarsit de an iti va demonstra ca ai facut economii considerabile.

5. Investe in prezent in afacerea ta.

Chiar daca ti se pare mai profitabil sa faci o achizitie abia anul viitor, daca acea achizitie inseamna o investitie in afacerea ta, nu ai de ce sa astepti. Un echipament care nu functioneaza cum trebuie sau reparatii care nu sunt facute la timp se pot dovedi dezastruoase pentru o afacere mai mica.

Tine cont de aceste recomandari, pune-le in aplicare si trage linie la sfarsit de an. Vei vedea diferenta!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

www.3td.ro 02-Ian-2013 09:50:04
La Multi Ani 2013 !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0