Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 strategii de recuperare dupa o criza financiara pentru tinerii antreprenori

Tags: criza financiara, tineri antreprenori, dezvoltarea afacerilor, strategii de marketing

O criza financiara poate avea loc la nivel global sau se poate raspandi pe un teritoriu mai restrans. O criza financiara poate afecta, evident, si o singura afacere. Pentru tinerii antreprenori aflati la inceput de drum, situatiile tensionate care tin de buget sunt un fapt destul de cunoscut.



Iata cateva strategii care ii pot ajuta sa reia traseul catre succesul care ii va feri pe viitor de astfel de vremuri stramtorate:

1. Apasa butonul de Repeat.

Desi tendinta este ca dupa o criza sa ne reorientam catre noi orizonturi, mult mai productiva este alegerea de a profita de clientii vechi si fideli in care ne putem pune bazele pentru redresarea afacerii.

2. Concentreaza-te pe functiile esentiale.

Afacerea poate ingloba diferite activitati, insa nu toate dintre acestea sunt neaparat obligatorii. Vezi care sunt functiile de baza ale afacerii si elimina activitatile care consuma resurse considerabile fara sa aduca venituri semnificative.

3. Cauta oamenii potriviti.

Traim intr-o lume in care oameni extrem de talentati nu isi gasesc intotdeauna un job platit. Cauta oamenii potriviti pentru afacerea ta si ofera-le acestora o sansa de a face parte din echipa ta. Daca ii vei selecta cu atentie, vei avea numai de castigat.

4. Fii in pas cu schimbarile pietei.

Schimbarile economice au o influenta directa asupra comportamentului cumparatorilor. Atunci cand exista probleme de ordin financiar la nivelul unei tari intregi, strategiile tale de marketing vor trebui sa se adapteze.

5. Cauta castiguri ascunse.

Uneori, cele mai bune surse de castig se afla chiar sub nasul nostru. De exemplu, poti oferi servicii noi care sa iti completeze produsele. Atunci cand ne extindem orizonturile si avem incredere ca ceea ce stim poate fi imbunatatit, dezvoltat si impartasit si altora, drumurile noastre sunt deschise.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016