Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 trasaturi care te fac sa devii un manager ideal

Tags: sfaturi de management, caracteristici manageri, recunoastere pozitiva, domeniu de specialitate

Oricine poate recunoaste un bun manager chiar si de la distanta, insa pare sa fie tot mai greu sa gasesti unul.
Cu totii probabil ne amintim de cativa buni manageri pe care i-am cunoscut de-a lungul vietii si au ramas "legende" in memoria noastra, chiar daca ei nu au fost chiar asa, asta nu prea conteaza. Importanta este amintirea cu care ramanem dupa fiecare job in parte.

Iata care sunt caracteristicile celor mai buni manageri:

1. Conduita

Este important ca managerii sa arate aptitudini deosebite in timpul in care isi ghideaza angajatii spre atingerea obiectivelor organizatiei si pentru a lua deciziile potrivite in timp util. Un important antreprenor a spus ca managementul inseamna sa faci lucrurile corect, in timp ce leadership-up inseamna sa faci corecte lucrurile.

2. Planifica si da atributii

Este important sa detii abilitatile necesare pentru a intelege capacitatile relevante ale membrilor echipei tale, iar apoi sa programezi sarcinile si sa le dai atributii celor mai in masura persoane, care pot rezolva in timp util obiectivele. Trebuie sa fii un ghid si nu un comandant.

3. Domeniu de specialitate

Trebuie sa demonstrezi ca detii cunostinte complete in domeniul tau de activitate si ca esti sigur de ceea ce trebuie sa faci, de asemenea si sa prezinti bun simt atunci cand ai de luat decizii rapide si productive si sa fii capabil sa gandesti problema in profunzime.

4. Trebuie sa ai asteptari clare

Angajatii tai trebuie sa stie tot timpul ce astepti de la ei. Unul dintre cele mai simple moduri de a face acest lucru este de a stabili repere pentru fiecare dintre ei, pentru o perioada determinata. La sfarsit revizuiti impreuna performanta obtinuta si stabiliti urmatoarele sarcini.

5. Recunoastere pozitiva

Recunoaste imediat meritele echipei tale sau ale angajatilor atunci cand aduc o idee inovatoare sau cand munca lor iti aduce beneficii. Ii poti rasplati fie cu un cadou, fie sa ii avansezi in functie. Unii dintre angajati nu accepta sa primeasca bani in situatii ca acestea, ci ei se multumesc daca munca lor este apreciata.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0