Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

9 greseli fatale de management

Tags: greseli de management, conducere, angajati, micro-management, afacere

Ai un stil de management invechit? Daca inca mai crezi ca detii toate raspunsurile, ca trebuie sa controlezi fiecare aspect al afacerii si esti reticent la schimbare, inseamna ca a venit vremea sa adopti o nou stil de conducere, adaptat noilor cerinte. Vechile metode de conducere a unei echipe nu mai sunt de actualitate. Verifica daca si tu faci urmatoarele 9 greseli de management.
1. Sa pretinzi ca stii totul
Nu ai cum sa fii atotstiutor. Nu detii toate raspunsurile, asa ca de ce vrei ca angajatii sa creada acest lucru? Iata ce ar trebui sa faci in schimb: trebuie sa stii care sunt oamenii de baza in echipa, pe cine te poti baza cu advarat. Angajeaza doar oameni extrem de inteligenti, care sa detina abilitatile necesare pentru a se descurca in aproape orice fel de situatie si care sa se integreze perfect in cadrul companiei.
 
2. Micro-managementul
Nevoia de a controla fiecare aspect al afacerii nu mai este la moda. In schimb, ofera-le angajatilor mai multa putere de decizie si mai multa liberatate, chiar daca vor face greseli pe parcurs. Greselile sunt inevitabile, nu trebuie sa fii necrutator in astfel de situatii.
 
3. Sa fii extrem de vizibil
Nu trebuie sa te plimbi toata ziua prin birouri, pentru a fi cat mai vizibil si a-ti face remarcata prezenta. Noul tip de management se bazeaza pe ascultarea activa, interactiunea reala cu angajatii si implementarea ideilor care iti sunt prezentate.
 
4. Sa nu tolerezi greselile
Nu exista oameni perfecti si nu le poti cere angajatilor perfectiunea. Permite-le sa mai si greseasca din cand in cand. Tot ceea ce conteaza este ca acestia sa invete din greseli si sa isi imbunatateasca activitatea in viitor.
 
5. Sa acorzi mai mare profitului decat oamenilor
In cele din urma, angajatii sunt cei care te ajuta sa obtii profit. Daca nu stii cum sa iti motivezi angajatii si nu le respecti punctul de vedere, nu vei avea o afacere profitabila pe termen lung.
 
6. Sa consideri ca este suficient sa fii competent pentru a avea succes
Recruteaza oameni care sunt in stare sa mute muntii din loc, care nu considera ca este suficient sa faca doar ce li se spune, care isi depasesc competentele si atributiile.
 
7. Sa nu investesti in tehnologie de ultima generatie
Inlocuieste in mod frecvent vechile echipamente, pentru a tine pasul cu ultimele noutati in materie de tehnologie.
 
8. Sa nu iti rasplatesti angajatii corespunzator
Vrei sa ai angajati motivati si productivi? Atunci ofera-le recompense materiale pentru efortul depus. De asemenea, fa-i sa se simta valorosi. Succesul afacerii tale depinde de nivelul de satisfactie al angajatilor.
 
9. Sa nu incurajezi schimbarea
In loc sa le spui angajatilor exact ce trebuie sa faca, cultiva schimbarea. Incurajeaza-ti oamenii sa vina cu idei noi si recunoaste-le contributiile.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016