Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afla cum poti recunoaste clientii mai putin buni pentru afacerea ta

Tags: profit companie, clienti profitori, cifra de afaceri

Intrebare: Cum poti identifica acei clienti care ma fac sa imi pierd timpul si banii?
Raspuns: Majoritatea persoanelor care detin afaceri stiu in general sa recunoasca acei clienti cu care merita sa aiba un parteneriat. Insa, intr-o lume in care s-a implementat ideea ca intotdeauna clientul are dreptate, este greu sa admiti ca pot exista clienti care pur si simplu nu se potrivesc cu afacerea ta si nu fac altceva decat sa risipeasca atat timpul si banii tai, cat si ai lor.
 
Problema principala este a celor care detin afaceri mici, deoarece acestia nu au instrumentele necesare si nici experienta pentru a identifica acest gen de clienti. Mai mult decat atat, o alta provocare este momentul in care trebuie sa iti anunti clientul respectiv ca trebuie sa puneti punct colaborarii voastre, pentru binele amandurora.
 
Iata ce trebuie sa faci pentru a recunoaste acei clienti:
 
1. Analizeaza-ti profitul in functe de clientii pe care ii ai
 
Profitul este egal cu diferenta dintre venit si costuri. Simplu nu? Pentru a analiza cat de profitabil este fiecare client trebuie sa ne asiguram ca stim atat veniturile, cat si costurile fiecarui partener de afaceri pe care il avem. De asemenea, daca ai sute de clienti, ii poti grupa. De exemplu, cei care au un restaurant isi pot calcula veniturile in functie de fiecare perioada a zilei, mic dejun, pranz si cina.
 
De obicei, veniturile se calculeaza foarte usor, deoarece sistemele de contabilitate arata exact sumele care reies in urma fiecarei zile de lucru.
Exista momente in care afacerea este din ce in ce mai prospera si iti este greu sa iti dai seama ca undeva exista un client care nu isi are locul in echipa ta, de aceea este foarte important sa fii la curent tot timpul cu cifra afacerii tale.
 
2. Cifra de afacere
 
Pentru a fi un bun om de afaceri trebuie sa stii totul despre compania pe care o conduci. Trebuie sa iti cunosti angajatii si sa stii aproape totul despre ei, insa trebuie sa fii la curent si cu latura economica a afacerii tale. In primul rand, trebuie sa iti angajezi o echipa de contabili eficienti in care sa poti avea incredere.
 
Dupa ce ai identificat care sunt acei clienti care fac profit in parteneriat cu compania ta, foloseste aceasta informatie pentru a le mai da inca o sansa celor care sunt mai putin productivi.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0