Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Analiza obligatorie la inceput de an: Cum arata afacerea noastra?

Tags: management si marketing, dezvoltarea afacerii, obiective, punctele forte

Mi-am propus anul acesta sa continui ce am inceput anul trecut. Mai mult decat atat, sa depun eforturi mai mari. Anul asta e sub semnul muncii, mi-am spus, nefiind din fire o fana a planurilor care implica si curcubee in peisaj, ponei roz si norisori aurii.
Am preferat sa raman cu picioarele pe pamant si sa nu uit ca realizarile pe care mi le doresc depind in cea mai mare parte de mine. Cu foi si pix, am facut programari, calendare, liste. N-am impartasit, asadar, acel entuziasm care mai-mai sa explodeze, ori de cate ori venea vorba de noul an. Asta fiinda, pe de alta parte, sunt destul de multumita de anul care a trecut si n-am plangeri de expediat prin posta catre cine-o fi vinovatul din vietile altora.

Vrei sa-ti pui afacerea pe picioare in noul an? Vrei sa te autodepasesti si sa iti demonstrezi ca poti avea succes chiar daca in acest moment crezi ca reusita la care visezi are sanse de a ramane doar un vis?

Trece totul printr-o analiza temeinica, profitand de intrebarile de mai jos. Identifica punctele slabe si punctele forte, vezi ce s-a schimbat, ce ar trebui inlocuit in noul an, in ce directii ar trebui sa pornesti.

Si, dupa ce gasesti raspunsurile, treci la treaba fiindca timpul e de partea celor care nu il irosesc.

- Care e misiunea afacerii tale? Dincolo de a castiga bani si de a trai din ceea ce faci, ce altceva iti doresti de la aceasta afacere? Vrei sa ajungi atat de departe incat sa devina un etalon pentru competitorii de pe piata? Vrei sa schimbi lumea in bine? Care e obiectivul principal?

- Spre ce directie se indreapta compania? Faci ceea ce trebuie pentru a-ti indeplini obiectivul? Faci planuri eficiente pentru a actiona corect? Ce poti schimba in prezent pentru a avea rezultate mai bune?

- In ce mediu se desfasoara activitatea pe care o implica afacerea ta? Care sunt tendintele sociale, economice si tehnologice care ar putea sa influenteze mersul afacerii?

- Care sunt competitorii de baza? Ce ti-ar placea sa faci? Ce poti face mai bine decat competitorii tai?
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0