Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Branding personal. 4 reguli pe care le urmeaza cei care au succes

Tags: sfaturi de management, branding personal, experienta, promovare, valori

Sunt oameni pe care ii citesc cu drag zi de zi. Oameni care m-ar putea convinge intr-o clipita sa incerc cine stie ce produs, sa vizitez cine stie ce tara sau sa mananc cine stie ce mancare. Iar asta fiindca, in timp, au reusit sa-mi castige increderea si au demonstrat ca valorile lor sunt sincere si ca nu se ascund in spatele unei masti. Brandingul personal i-a facut sa se bucure de o popularitate in continua crestere.
Pe ce au mizat insa? Ce i-a ajutat atat de mult sa se bucure de succes si ce ne-a facut pe noi sa ii preferam in defavoarea altora?

E simplu. Au apelat la urmatoarele metode, insa au stiut sa fie sinceri si sa depuna eforturi consistente in construirea brandingului personal:

1. Si-au construit platforma de promovare cu propriul nume. Au inceput sa foloseasca retelele de socializare cu acelasi nume si au inceput sa transmita astfel propriile convingeri si mesake.

2. Au stiut care le sunt punctele forte si ce trasaturi ii fac unici. Aceste caracteristici sunt si cele pe care le-au construit de-a lungul carierei si pe care acum le impartasesc si altora. Asta a demonstrat ca sunt originali si i-a ajutat sa fie mai usor tinuti minte de audienta.

3. Au devenit "stapani in ograda lor". Odata identificate cele de mai sus, au inceput sa munceasca din ce in ce mai mult la ele si sa le imbunatateasca in mod continuu. Au continuat sa invete si sa devina din ce in ce mai buni.

4. Ne-au impartasit si noua ce au invatat. Au ales sa ofere si altora din ceea ce au invatat si sa predea mai departe aceeasi stiinta. Fie ca vorbim de continut video, de social media, de articole, acestia au transmis din experienta acumulata, castigand si mai multe cunostinte.

Daca i se pare cuiva floare la ureche, ar trebui sa stie ca brandingul personal e o slujba cu norma intreaga. Putem fi buni in zece domenii, dar putem excela in unul singur!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0