Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandul tau e unic. Profita de acest lucru!

Tags: management si marketing, branding, succes, brand, originalitate, dezvoltarea brandului

Dezvoltarea brandului tau depinde de mai multe actiuni si trasaturi de care va trebui sa ai grija in permanenta. Daca nu esti sigur ca ceea ce ai construit pana acum iese in evidenta prin niste caracteristici unice, atunci informatiile de mai jos iti vor fi, cu siguranta, de folos.

Un lucru e cert: este esential sa cunoastem punctele forte si punctele slabe ale brandului. Doar asa ne va fi mult mai usor sa punem accent pe lucrurile care ne pot evidentia in mod pozitiv si putem imbunatati acele trasaturi care in prezent ne tin pe loc.

Printre aspectele care ne diferentiaza de competitie se vor regasi, cel mai probabil, si valorile brandului. Abordarea noastra trebuie sa fie una diferita si trebuie sa venim cu ceva in plus fata de ceea ce exista deja pentru a transforma mesajul nostru de marketing intr-o comunicare usor de recunoscut de catre potentialii clienti.

Originalitatea trebuie sa se reflecte si asupra modului in care ne prezentam produsele sau serviciile, iar aici vorbim de acea identitate vizuala care se extinde de la modul in care e facut ambalajul pana la fiecare element mai mic (logo, tagline, carte de vizita etc.).

Modul in care relationam cu clientii trebuie sa fie, de asemenea, unic. In plus, sa nu uitam ca povestea noastra, cea care ne-a adus pana aici, este una care se deosebeste de istoricul altei companii asa ca avem un punct foarte bun de pornire atunci cand vrem sa facem lista lucrurilor care ne fac brandul sa fie unic.

Tot ceea ce facem trebuie sa aiba acel element de originalitate fiindca astazi competitia este mult mai mare decat in trecut si riscam sa ne pierdem foarte usor in marea masa a unor branduri pe care nu am putea sa le numaram pana la capat.

Sa nu uitam ca intotdeauna apar branduri noi care pot sa se dezvolte foarte rapid si care ne pot depasi foarte usor daca nu ne cunoastem cu exactitate directia pe care vrem sa o urmam.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0