Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce se ascunde in spatele planului de marketing?

Tags: management si marketing, plan de marketing, strategie de marketing, buget

Fara sa stim care sunt rotitele care pun in miscare un plan de marketing si care il fac sa functioneze in mod eficient, nu vom sti sa construim unul si sa intelegem de ce rezultatele noastre depind de mai multe elemente pe care va trebui sa le includem in plan.

In plus, va trebui sa luam aminte la beneficiile pe care le aduce un plan de marketing, chiar daca multi antreprenori se bazeaza de multe ori pe instinct cand iau unele decizii de afaceri. Chiar daca aceasta modalitate este una eficienta, iar experienta si flerul isi spun cuvantul in astfel de situatii, planul de marketing nu ar trebui sa fie neglijat.

O strategie de marketing ne ajuta sa definim mult mai exact obiectivele afacerii si sa desfasuram astfel activitati conexe care sa ne ajute sa le indeplinim.

Iata ce etape va trebui sa parcurgem:

- descriem propunerea unica de vanzare a companiei

- definim publicul-tinta

- scriem beneficiile pe care le ofera produsele sau serviciile companiei noastre

- descriem in ce mod vom pozitiona pe piata aceste produse

- definim metodele de marketing si decidem daca vom face publicite, daca ne vom folosi de marketingul online, cel direct sau de relatiile publice.

Propunerea de vanzare ne diferentiaza de ceilalti competitori si nu ar trebui sa dezvoltam un plan de marketing fara sa avem in minte aceasta sintagma. De asemenea, e important sa avem stabilit un buget de marketing pe care sa il privim ca pe o investitie.

La cel putin un trimestru, trebuie sa ne revizuim planul de marketing si sa analizam in ce masura ne-am indeplinit obiectivele pana la acel punct.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0