Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cea mai mare paguba in compania ta? Fluctuatia de personal ...

Tags: profitabilitate, fluctuatie de personal, fluctuatie personal

Fluctuatia de personal reprezinta una dintre cele mai mari probleme cu care au de-a face numeroase branduri, unele mai puternice decat celelalte. Si adevarul este ca nu stim nici sa recrutam oameni valorosi si nici sa ii pastram atunci cand o facem!
Pentru necunoscatori, fluctuatia de personal reprezinta un sistem metric care reprezinta categoria de oameni care decid sa paraseasca compania intr-o anumita perioada de timp.

Si acesti oameni sunt cei care rapesc din sansele de profitabilitate ale unei afaceri. Sunt oameni potential valorosi si acest aspect este, implicit, in directa proportionalitate cu nivelul pierderilor asociate ratei de fluctuatie de personal.

In principiu, rata mare de fluctuatie de personal poate avea enorm de multe cauze: conditii de lucru nesatisfacatoare, salarii mici, colectiv de calitate slaba, volum prea mare de munca, lipsa sanselor de dezvoltare pentru angajati samd.

Si rata mare de profitabilitate este direct proportionala cu nivelul de pierderi pentru ca tinem cont de faptul ca fiecare angajat a atras partea lui de investitii financiare si non-financiare.

Si apoi mai tinem cont si de faptul ca orice brand in care nivelul fluctuatiei de personal este inalt, este un brand care va avea pierderi mari in ceea ce priveste reputatia si imaginea sa. La urma urmei, cine vrea sa se asocieze cu un brand, sa se angajaze intr-o companie unde angajatii pleaca pe rupte si fara sa priveasca in urma. Iti spune cam multe despre companie!

sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0