Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Chris Moerdyk: Scopul brandingului e sa te duca de la o rata de succes de 60% la una de 80%

Tags: branding, companii, moerdyk, strategie de branding, nume, declin

Expertul in marketing si comunicare, Chris Moerdyk, a explicat recent de ce unele branduri cunosc declinul in urma unor schimbari care initial pot parea nesemnificative. Surprinzator, nu perceptia oamenilor duce la declinul unor companii.

Sa ne gandim ca bancile si orice alte institutii financiare prospera, chiar daca, in general, sunt urati de propriii clienti. Sunt brandurile afectate drastic atunci cand sunt acuzate ca vand altceva decat ceea ce promit sau au scris pe ambalaj?

Prea putin, spune Chris Moerdyk si vine cu urmatoarele exemple de branduri din lumea intreaga cu nume care sunt in contradictie cu produsul vandut:


- Shield BLADE – detergent pentru orice suprafata: nu contine nicio lama, spune Moerdyk, iar cuvantul e folosit doar pentru a ilustra puterea de curatare a produsului.

- Cerealele DOAR din tarate de la Kellogg contin, de fapt, 80% tarate

- Biscuitii Pyotts cu sunca nu contin sunca, ci o aroma identic naturala

- chipsurile cu rosii, branza si ceapa sau muschi afumat contin, de asemenea, doar arome artificiale, nu alimentele in sine

- Aripioarele Buffalo sunt aripioare de pui, desigur


- palariile Panama care se vand in milioane de exemplare in lumea intreaga sunt, de fapt, fabricate in Ecuador

- agrisele chinezesti din majoritatea supermarket-urilor vin, in realitate, din Noua Zeelanda


Concluzia lui Moerdyk e urmatoarea: e nevoie de mult efort, de mult aruncat cu noroi, daca vreti, si de servicii proaste pentru a ruina un brand.

Si chiar daca un brand aduce deja profit, o strategie de branding vine sa duca acea companie sau producator pe niste culmi un pic mai inalte: de la 60 la 80 la suta pe scara succesului, explica Moerdyk.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Andrada Pavel 03-Mar-2015 22:34:52
:)) Bun. Mi-a placut exemplul cu bancile. Chiar e nevoie de mult noroi in unele cazuri pentru a demola un brand. Cred ca la noi politicile in domeniul asta incep sa functioneze mai bine.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0