Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Construieste un sistem de lucru eficient

Tags: angajati, locul de munca, birou, salariati, proces de munca, eficientizare

Modul in care functioneaza un sistem de lucru are de multe ori la baza ideea repetitiei. Atunci cand un proces functioneaza, acesta este multiplicat si implementat la diferite nivele. Cu toate acestea, chiar daca si in companiile mai mari se foloseste acelasi principiu, unii angajati isi pot da seama uneori in ce mod sistemul ar putea functiona mai bine. Chiar si asa, o schimbare in acest caz se poate dovedi dificila, daca nu chiar imposibila, fara sprijinul colegilor si al managerilor.


Iata cativa pasi pentru a te asigura ca afacerii tale ii este furnizat combustibil in mod continuu.

1. Stabileste un singur procedeu de lucru. Acesta ar trebuie sa fie clar, repetitiv, cu un inceput, mijloc si sfarsit concrete. Imbunatateste viteza procedurilor care permit acest lucru si actualizeaza-ti sistemul financiar.

2. Imparte procesul de munca in cat mai multi pasi pentru a cunoaste cat mai bine specificul unei activitati. Un manager senior nu va cunoaste intotdeauna in amanunt cele mai marunte proceduri. In momentul in care distribui aceste etape mici salariatilor, se vor umple tocmai acele goluri pe care le va scapa din vedere un manager.

3. Cere parerea tuturor celor implicati in procesul de munca. Vezi ce cred acestia ca s-ar putea face pentru eficientizarea muncii. Uneori exista proceduri care consuma foarte mult timp din cauza ca lipseste o solutie relativ simpla la care nu s-a gandit insa nimeni (din nou, o activitate care a fost trecuta cu vederea).

4. Fii atent la ceea ce alegi sa imbunatatesti si in ce mod. Cand se creeaza pauze in activitate, eficienta angajatilor poate sa scada. De exemplu, daca un angajat trebuie sa astepte 10 minute ca imprimanta sa termine toate procesele inainte de a incepe sa faca operatiunea care i s-a cerut, aceasta pauza fortata poate sa creasca stresul la locul de munca si sa scada satisfactia muncii.

5. Verifica intregul sistem si implementeaza noi tehnici de eficientizare a muncii incepand cu sarcinile cele mai usoare. Luand activitatile in ordine, vei avea uneori supriza sa descoperi ca etape care acum un an erau obligatorii, nu mai sunt necesare in prezent.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0