Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Crezi ca diversitatea este buna? Mai gandeste-te o data

Tags: management, diversitatea, creativitate, abilitati specifice

Diversitatea imbunatateste procesul de brainstorming si sansele de reusita ale companiei. Exista cateva metode sigure prin care iti poti incuraja angajatii sa fie creativi si sa sustina diversitatea ideilor, caci despre ea este vorba in propozitie: trebuie sa le oefri feed-back cand vin cu ceva nou, pui pret pe valoare, eviti sa-i pui la zid pe cei care esueaza.
Dar, daca studiezi mai indeaproape problema inovatiei la nivelul echipelor, iata ce vei descoperi:
 
1. Diversitatea este buna pentru generarea ideilor, dar nu este utila luarii deciziilor.

Grupurile eterogene functioneaza foarte bine la nivel ierarhic mic si mediu pentru  genera idei si concepte. Diversitatea etica ajuta la apropierea de cerintele unei piete specifice. Diversitatea profesionala ajuta la coroborarea informatiilor interdisciplinare. Pana acum toate bune si frumoase. 
 
Cat despre executarea si selectarea conceptelor generate, factorii de decizie ar trebui sa faca parte din grupuri omogene. Si asta pentru ca diversitatea are o influenta negativa asupra armoniei grupului si, deci, asupra abilitatii lor de a lua decizii. Daca transferi asta in organigrama unei corporatii, ai avea un grup omogen, deloc divers in varf si o multime foarte diversa la mijlocul si la baza triunghiului.
 
2. Echipele in forma de T atrag mai eficient inovatia.
 
Sa spunem ca respecti abordarea de mai sus si vreis a pui cap la cap o echipa care sa fie motorul creativitatii in compania ta. Cum faci asta? Exista o abordare care are in vedere crearea unei echipe in forma de T. Acesti oameni cunosc elemente de baza din mai multe domenii si au un set foarte specializat de abilitati intr-o anume profesie. Pentru a asambla echipa, ai nevoie de abilitati specializate diferite, pentru alucra ca intr-o orchestra. Cunostintele de baza comune sunt cele care le permit sa se coordoneze si sa-si foloseasca abilitatile speciale. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0