Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cu productivitatea angajatilor tai sa nu te joci

Tags: management si marketing, echipa, obiectivele companiei, comunicare, probleme, productivitate

Si totusi, exista situatii in care putem sa avem o influenta negativa asupra productivitatii echipei. Fara sa ne dam seama, putem face lucruri prin care sa ii "ajutam" pe salariati sa obtina rezultate mult mai slabe.
Iata doar cateva dintre aceste mesaje pe care le trimitem catre salariati si care nu au cele mai dezirabile efecte:

1. Ii intrebam "Ai un minut?"

Stim si noi ca ceea ce vrem sa ii intrebam impreuna cu raspunsul pe care il asteptam ii vor ocupa angajatului mai mult timp decat un simplu minut. In plus, intrerupandu-i activitatea printr-o intrebare pe care o consideram suficient de politicoasa incat sa fie strecurata in timp ce persoana in cauza lucreaza nu va face decat sa ii transmita acestuia ca nu ii apreciem munca sau ca, mai rau, ne imaginam ca nu avea nimic de facut.

2. Dam indicatii fara sa le cerem parerea.

Se intampla sa uitam sa ii intrebam pe angajati ce anume le-ar usura munca, dar sa continuam sa dictam sarcini noi. Atunci cand le acordam sansa de a ne intreba la randul lor, probleme care ar fi putut stagna sau care ar fi putut deteriora o anumita situatie sunt rezolvate in timp util.

3. Nu transmitem un mesaj clar in ce priveste obiectivele companiei.

Poate ca ce am spus azi e contrazis de ceea ce vom spune maine. Iar asta nu va face decat sa conduca la confuzie in cadrul echipei. Daca noi comunicam eficient si clar in ce priveste directia pe care ne-o dorim pentru business, e aproape imposibil ca echipa sa mearga pe drumul potrivit.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0