Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum pot ajuta comunicatele de presa brandul

Tags: brand, comunicat de presa, articole, comunicate, clienti, strategii

Comunicatele de presa nu au ca destinatie specifica doar ziarele si revistele, ci si site-urile, blog-urile si orice alte locuri in care presa este prezenta. Aceste comunicate sunt distribuite in online de o multime de oameni si este bine ca ceea ce transmitem sa reprezinte vocea brandului.

Daca afacerile foarte mari platesc pentru a genera astfel de reactii in online si pentru a-si asigura o promovare masiva, brandurile mici trebuie sa depuna mai multe eforturi, profitand insa de strategii pe care le pot aplica fara niciun fel de cost.

In plus, aceste comunicate ajuta si la o mai buna optimizare fiindca acest tip de continut va continua sa apara la cautarile dupa numele brandului in motoarele de cautare.

Comunicatele de presa pot fi astazi folosite in mai multe feluri si pot avea forma unui clip video, pot fi poster cu o grafica care atrage atentia, pot avea elemente flash incorporate etc. Aceste lucruri fac ca experienta sa fie una interactiva, iar clientii sunt atrasi mult mai usor.

Mai mult, informatia pe care o prezentam printr-un comunicat de presa poate fi refolosita si i se poate da un alt scop. Fie ca o transformam intr-un articol mai mare pe care il publicam ulterior intr-o revista, fie ca transformam comunicatul intr-o serie de articole mai mici, nu trebuie sa consideram ca ciclul de viata al unui comunicat se incheie dupa ce a ajuns la destinatarul initial.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0