Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum poti deveni mai credibil in afaceri

Tags: obtine credibilitate, cunoaste produsele, analizeaza atent, raspunsuri succinte

Nu vei avea succes in afaceri daca nimeni nu te crede. De aceea, iti vom arata cum poti evita aceasta situatie.
Succesul tau in afaceri este direct proportional cu rapiditatea prin care reusesti sa iti convingi clientii, investitorii sau colegii.

Pentru a fi cat mai credibil, este indicat sa urmezi urmatoarele sfaturi:

1. Fii original atunci cand te prezinti

S-au dus de mult zilele in care clientii ramaneau impresionati de cladirile corporatiilor sau de numele pompoase ale joburilor. Astazi, clientii te respecta mult mai mult daca ai capacitatea de a te descrie intr-un mod original si profesionist, fara a parea arogant. In momentul in care pretinzi ca esti mai mult decat ceea ce esti cu adevarat, credibilitatea ta scade foarte mult. Fii autentic, chiar daca tot ceea ce poti oferi este entuziasmul.

2. Trebuie sa iti cunosti produsele si serviciile

Cand stii cu adevarat ceea ce vinzi, nu iti este teama sa vorbesti cu clientii, investitorii sau cu colegii. Credibilitatea ta este afectata atunci cand nu detii foarte bine termenii si nu stapanesti o strategie de comunicare foarte eficienta. Descopera tot ce se poate descoperi despre produsele si serviciile pe care compania ta le ofera, astfel incat, atunci cand le prezinti sa fii foarte sigur pe tine.

3. Perspectivele tale trebuie sa fie bazate pe cercetare si analiza

Atunci cand le oferi celor cu care vorbesti studii si analize care sa dovedeasca din punct de vedere statistic ca ai dreptate, credibilitatea ta creste foarte mult. Pentru a reusi acest lucru in cadrul intalnirilor de afaceri trebuie sa inveti totul despre companie, rolul pe care il joaca in intreaga industrie si mai mult decat atat, importanta si ultilitatea pe care produsele si serviciile firmei le ofera clientilor.

4. Aculta cu atentie, analizeaza cu grija si raspunde succint

Persoanele cu care intri in contact iti vor oferi si mai multa credibilitate atunci cand esti un bun ascultator. Mai mult decat atat, atunci cand cineva iti vorbeste, analizeaza cu atentie fiecare informatie pe care ti-o ofera si alege sa raspunzi scurt si la obiect, astfel incat cel cu care porti conversatia sa vada ca esti hotarat si ca stii ceea ce vrei pentru compania ta. 




 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0