Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum reactionezi cand partenerul de afaceri iti fura clientii?

Tags: management si marketing, partenerul de afaceri, companie, clienti

Cum te comporti atunci cand partenerul de afaceri incearca sa preia unii dintre clientii tai vechi? Sau cand un om din echipa ta se dovedeste sa nu fie cine credeai initial? Cum gestionezi o astfel de situatie astfel incat sa nu daunezi si mai mult afacerii?
Astfel de situatii apar si asta se intampla atunci cand lucram cu un potential competitor inainte de a cunoaste cu adevarat cum procedeaza respectiva persoana cand face afaceri. Atunci cand loialitatea nu ii este destul de clara acestuia sau nu vrea sa o perceapa ca pe o datorie fata de tine, trebuie sa pui piciorul in prag si sa lamuresti situatia.

Explica-i exact ce te deranjeaza si precizeaza-i ca o astfel de abordare trebuie sa inceteze. De asemenea, mentioneaza si faptul ca prin actiunile sale ti-a demonstrat ca nu merita increderea ta.

In acelasi timp, nu uita sa iti anunti clientii ca ai aflat ca o alta persoana a incercat sa distruga relatiile construite de tine pana atunci. Asigura-i pe acestia de aprecierea ta sincera in ce priveste afacerile pe care le conduc si raspunde in mod profesionist oricaror intrebari pe care le au acestia in legatura cu zvonurile lansate de persoana amintita.

Continua sa iti construiesti reputatia asa cum ai facut si pana acum si intrece asteptarile clientilor pentru a le reaminti ca ti-ai pastrat integritatea si valorile promovate de companie.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0