Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum recunoastem comportamentul cumparatorilor?

Tags: management si marketing, comportamentul clientilor, produse, legatura emotionala

Inca de la inceputul afacerii putem sa recunoastem modul in care cumparatorii nostri isi gestioneaza deciziile atunci cand vine vorba de achizitia produselor sau serviciilor noastre. Astfel, urmarind indeaproape anumiti factori, vom putea identifica un tipar anume.
Publicitatea nu mai este suficienta daca nu intelegem de ce o persoana alege sa ne cumpere produsul. In acelasi timp, nici social media nu este un mediu care ne poate oferi toate raspunsurile, insa devine esential in ce inseamna cunoasterea clientilor si comunicarea cu acestia intr-un mod eficient.

Cum facem aceste lucruri?

In primul rand, ascultam, observam si identificam cerintele.

Ne prezentam mai apoi produsele si serviciile astfel incat acestea sa raspunda cerintelor exprimate. Nu trebuie sa depunem eforturi majore pentru a vinde bunuri de care oamenii nu sunt cu adevarat interesati.

Mai departe, in orice moment, ne vom apara produsele. Vom castiga astfel nu doar increderea clientilor, ci si clienti noi.

Nu trebuie sa ne indepartam de ceea ce promitem ca oferim. Intre noi si clienti trebuie sa se creeze acea legatura emotionala care ne va ajuta sa avem clienti fideli si sa ne construim un succes solid si de durata.

Daca in mod periodic avem grija sa aplicam aceste strategii si sa tinem cont de modul in care va trebui, sa gestionam, pana la urma, fiecare pas in dezvoltarea afacerii, reusita noastra in ceea ce ne propunem nu va intarzia sa apara.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0