Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa cresti in social media prin strategii de relatii publice

Tags: management si marketing, pr, social media, influencers, jurnalisti, bloggeri

Orice organizatie, institutie sau persoana publica are un public al sau. Iar orice comunicare intre institutia in cauza si public se face cu ajutorul unui PR. Cand nu exista unul, se cunosc si efectele care, de cele mai multe ori, nu sunt unele dezirabile.

Orice afacere va avea nevoie de un PR, iar social media a devenit astazi un mediu care trebuie inglobat in ceea ce inseamna comunicarea cu clientii. Astazi oamenii au la dispozitie nu doar o platforma, ci mult mai multe de care se pot folosi pentru a vorbi despre afacerea ta. In plus, mediul care permite ca ceva sa devina imediat viral face ca informatia sa aiba un efect mult mai mare asupra companiei tale, fie ca vorbim de unul benefic sau nu.

Informatia ajunge intr-un timp mult mai rapid la un public mult mai numeros. Tocmai de aceea este bine sa poti fi prezent in social media si sa manageriezi cu eficienta impresia si opiniile existente cu privire la business-ul tau.

Daca vrei sa cresti in social media, trebuie sa stii ca exista voci cu o influenta foarte mare. Aceste persoane sunt considerate "influencers" in social media, iar opiniile lor sunt adesea preluate de fanii pe care persoanele in cauza (bloggeri, persoane publice, jurnalisti etc.) ii au.

Cum ajunge afacerea noastra in paginile de revista sau la TV? In primul rand, cream legaturi cu aceste persoane influente din domeniu. Social media permite accesul mult mai rapid si faciliteaza astfel de relatii.

Facebook, LinkedIn, Twitter, toate sunt retele care permit mentinerea si dezvoltarea unor relatii cu persoanele influente din media autohtona si nu numai.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0