Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa devii o autoritate in industria in care lucrezi

Tags: incredere in sine, comunicare eficienta, lider adevarat, calitatile unui lider

Decizia de a deveni o autoritate in industria in care compania ta isi desfasoara activitatea poate fi o rampa de lansare pentru afacerea ta, dar si un mod mai bun de a-ti servi clientii. Pentru acest lucru iti trebuie o doza consistenta de educatie si risc, insa succesul pe care il vei avea merita orice efort posibil.
Devenind o autoritate in domeniu, iti stimulezi clientii sa aibe incredere atat in tine, cat si in compania ta si toate acestea se intampla deoarece se bazeaza pe cunostintele tale. Mai mult decat atat, principiul de baza al acestui proces este ca autoritatea duce la profit.
 
Iata cinci pasi pe care trebuie sa ii urmezi daca vrei sa iti dezvolti o reputatie de lider in industria in care lucrezi:
 
1. Gandeste ca un lider
 
Pentru antreprenori acest lucru nu mai trebuie mentionat, insa acest mod de gandire iti poate schimba atat viata personala, cat si afacerea. Liderii se concentreaza pe dezvoltarea si inregistrarea profitului companiei pentru care lucreaza. Desigur, acest stil de viata, pentru ca poate fi incadrat si ca o modalitate de a trai, nu este deloc usor, avand in vedere provocarile cu care se intalnesc zilnic liderii.
 
2. Fa o schimbare
 
Lucrurile noi atrag atentia. Din acesta afirmatie trebuie dedusa o singura idee si anume: nu trebuie sa iti fie teama sa prezinti ceva nou pietei, indiferent cat de ciudat sau complex li se pare celorlalti. Este adevarat ca inovatia nu aduce de fiecare data succesul, insa poti invata din fiecare esec cate o lectie, astfel incat sa iti poti atinge scopul.
 
3. Nu inceta sa comunici
 
Clientii sunt esentiali pentru afacerea ta. Nu pierde legatura cu acestia, deoarece daca tu nu mai esti in contact cu clientii tai, ei vor pierde legatura cu afacerea ta. Pentru a te apropia de clientii tai, fa-ti un obicei din a le trimite e-mail-uri amicale o data la doua saptamani. De asemenea, un alt secret pentru castigarea unei reputatii este comunicare dintre clientii si angajatii tai. Sfatuieste-ti angajatii sa mentina legatura cu clientii, indiferent daca sunt doar potential sau chiar foste persoane care au colaborat cu compania ta.
 
4. Respecta-ti programul
 
Daca devii o autoritate in domeniu nu inseamna neaparat ca trebuie sa rezolvi problemele tuturor. Responsabilitatea ta cea mai mare este sa continui dezvoltarea si inovarea cunostintelor pe care le ai. Nu ii lasa pe oameni sa te retina cu intrebari si probleme. Invata cand trebuie sa spui "nu" si mai ales cand trebuie sa spui "da".
 
5. Dezvolta-ti intuitia
 
Cei mai multi lideri de succes au invatat cum sa se increada in propria intuitie. Bineinteles, acest lucru nu se petrece peste noapte si ai nevoie de experienta, de multe situatii in care ai fost nevoit sa iei o decizie. De cele mai multe ori, in afaceri, asa cum se intampla si in viata de zi cu zi, trebuie sa faci sacrificii si sa iei decizii importante. Tine cont de faptul ca nu intotdeauna este vorba doar de numere si statistici.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016