Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa fii un sef mai bun

Tags: sfaturi pentru sefi, masuri simple, administrarea angajatilor

Modul in care iti conduci propria companie, dar si felul in care esti perceput de catre angajatii tai iti va aduce succesul sau esecul.
Pentru a te asigura ca angajatii vad in tine o persoana de incredere si ca vor depune tot efortul pentru a-ti indruma compania catre succes, este necesar sa urmezi aceste sfaturi:

1. Administreaza-ti si angajatii nu doar cifrele

Oamenii de afaceri considera ca de cele mai multe ori cifrele sunt cele mai importante. Cei mai multi dintre manageri pierd foarte mult timp monitorizand constant cifrele, asezandu-le in diferite grafice si vorbind despre cum ar fi fost mai bine sa arate cifrele. In orice caz, ideea este ca cifrele fiecarei afaceri depind de modul in care liderul si-a administrat angajatii. Asadar, singura modalitate de a obtine rezultate mai bune este sa stimulezi productivitatea angajatilor tai.

2. Ia masuri simple si relevante

In timp ce trebuie sa te concentrezi pe angajati si nu doar pe profit, trebuie sa masori cumva gradul de productivitate al acestora. Ar fi ideal sa iti formezi unele obiceiuri care sa stimuleze gradul de atentie, de concentrare si de productivitate al angajatilor tai.

3. Fiecare angajat trebuie sa aiba o singura prioritate

Chiar daca oferi mai multe sarcini angajatilor tai trebuie sa specifici care dintre ele ar trebui sa aiba prioritate. In niciun caz nu pot fi toate prioritare, asta ar insemna ca de fapt niciuna nu este cu adevarat importanta.

4. Nu deveni emotional cu angajatii tai

Angajatii inteleg ca si managerii sunt oameni, ca actioneaza sub presiune sau ca sunt presati de timp. De asemenea, stiu ca acestia devin frustrati si furiosi in special atunci cand se confrunta cu vesti proaste, cu probleme care puteau fi evitate sau care ar putea aparea. Daca iti amintesti de aceste probleme atunci cand angajatii tai sunt de fata, evita sa te intristezi sau sa incepi sa plangi pentru ca ii vei determina sa te consoleze, iar asta inseamna ca nu vei mai parea o persoana autoritara in fata lor.


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0