Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa iti inovezi compania

Tags: inovarea companiei, atmosfera specifica, timp si resurse

Ideile bune au nevoie de spatiu, pentru a fi puse in aplicare. Urmareste cele trei legi pentru a te asigura ca nu tu esti cauza pentru care compania ta nu se dezvolta.
Inovatia face parte din procesoul de evolutie al fiecarei afaceri. Intr-o postare recenta pe blogul Harvard Business Review, profesorul Rosabeth Moss Kanter, de la Harvard Business School, a afirmat faptul ca a realizat noua reguli pe care orice antreprenor ar trebui sa le urmeze pentru a putea evita o inovare sufocanta a companiei sale.

Se pare ca exista anumite moduri specifice prin care oamenii, fara sa vrea, deterioreaza procesul de inovare al afacerilor lor.

Iata trei reguli concepute de profesorul de la Harvard Business School, Rosabeth Moss Kanter:

1. Inovatia este inclusiva, nu exclusiva

Aceasta interpretare este o greseala destul de des intalnita si se pare ca nu este facuta doar de antreprenori. Ideea este ca inovatia necesita creativitate, iar cea mai buna modalitate de a fi creativ este de a intra in contact cu cat mai multe informatii si lucruri noi. Pentru  a fi cat mai creativ, trebuie sa cauti informatii noi si cat mai neobisnuite, in cele mai nebanuite locuri si la persoanele de la care te astepti cel mai putin.

2. Inovatia are nevoie de timp si de resurse

Cel care isi imagineaza ca poate inova o companie sau o firma de pe o zi pe alta, greseste foarte mult. Pentru a putea  inova o afacere oricat de mica, este nevoie de timp si de resurse. Trebuie sa iti acorzi timpul necesar pentru a studia atat partile care merg bine, dar si detaliile mai putin favorabile ale afacerii pe care o detii. Resursele sunt de asemenea importante si trebuie sa petreci destul de mult timp pentru a gasi investitorii cei mai buni si cei mai de incredere.

3. Inovatia necesita o atmosfera specifica

Cele mai bune inovatii care au fost realizate de-a lungul timpului, nu au fost perfecte de la inceput. In timpul pregatirilor s-au strecurat diferite greseli si erori. Pentru a incuraja procesul de inovare trebuie sa nu ii mai pedepsiti pe cei care fac greseli. Este un proces normal, in plus, uneori o greseala poate fi o descoperire majora ce poate imbunatati proiectele la care lucrati.  

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0