Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se promoveaza brandurile de lux pe Instagram

Tags: branduri de lux, branding, hashtag, gucci, instagram, promovare

Instagram castiga teren in fata Facebook-ului atunci cand vine vorba de angajament din partea clientilor. Iar raportul e semnificativ, daca ne gandim ca nivelul de angajament din partea oamenilor fata de brandurile de lux e de 15 ori mai mare pe Instagram decat pe Facebook.

In plus, un studiu recent transmis de Businessinsider.com anunta ca 93% dintre brandurile de lux au deja cont pe Instagram.

O analiza BI Intelligence a avut in vedere modul in care interactioneaza brandurile in cadrul retelelor de socializare si a scos la iveala faptul ca pe Instagram secretul e ca interactiunea se face direct cu cei care fac pozele.

Iar avantajul in cazul brandurilor de lux e ca au, in general, o baza de clienti devotata asa ca pornesc de pe o pozitie buna atunci cand isi indeamna cumparatorii la actiune.

Iata cateva dintre strategiile pe care aceste branduri de lux le folosesc si pe care raportul BI Intelligence le considera cele mai importante:

- este incurajata folosirea hashtag-urilor. Un hashtag de brand, promovat corect, atrage utilizatorii catre continutul creat de companie si produce utilizarea repetata a aceluiasi hashtag. Un hashtag per postare e suficient.

- chiar daca nu face parte din categoria brandurilor de lux, Nike e un exemplu de succes cand vine vorba de acest tip de interactiune cu clientii. Dintre toate brandurile, potrivit Nitrogram50, Nike detine suprematia pe Instagram. Chiar daca nu are cei mai multi utilizatori abonati, Nike are cele mai multe hashtag-uri de brand si mentionari in cadrul acestei retele.

- este incurajata fotografierea procesului de lucru sau a unor scene la care in mod obisnuit cumparatorii nu au acces (pregatirea unui eveniment, birourile si oamenii din companie etc.)

- cateva branduri de lux folosesc deja si video-uri pe contul de Instagram si prezinta astfel mai mult decat un simplu produs: transmiterea unei secvente din timpul unei prezentari de moda (ex. Burberry) e un astfel de exemplu.





Foto: Snapshot al contului de Instagram Gucci

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0