Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce dau gres unii freelanceri?

Tags: freelanceri, freelancing, esec, greseli, produs, full-time, munca, clienti

Nu toata lumea reuseste in freelancing. Pe de alta parte, nu toata lumea reuseste in afaceri si nu toata lumea reuseste sa pastreze un loc de munca mai mult de trei luni. Asta ne demonstreaza doar ca exista un loc pentru fiecare si ca trebuie sa invatam sa-l descoperim si sa dam ce-i mai bun atunci cand ne gasim locul.

Chiar daca exista greseli evidente pe care unii le fac si care le asigura astfel esecul, sunt si situatii in care, desi aparent totul e facut ca la carte, lucrurile nu par sa mearga in directia potrivita.

In astfel de cazuri, trebuie gasit vinovatul. Sa fie freelancer-ul, contextul sau clientii greu de multumit? Piata sau situatia economica actuala?

Iata doar cateva dintre cauzele care ii pot conduce pe unii freelanceri catre esec fara ca macar sa stie ca merg in directia gresita:

1. Nu sunt suficienti de motivati.

Chiar daca au continuat sa isi spuna ca asta isi doresc sa faca, in realitate nu au fost suficient de sinceri cu ei cand si-au dat seama ca nu sunt suficient de motivati pentru a-si construi un drum de succes ca freelancer. Daca nu suntem suficient de pasionati si pregatiti sa muncim foarte mult, nu avem cum sa reusim.

2. Nu au aptitudinile necesare.

In freelancing, competitia e una dura. Pentru a face fata concurentei, trebuie sa fim buni la ceea ce facem si sa ne putem autodepasi constant. Daca nu suntem pregatiti intr-un domeniu, nu vom putea sa ne descurcam fara suficienta experienta asa ca va trebui sa acumulam mult mai multe cunostinte.

3. Comunicarea cu clientii e defectuoasa.

Nu toata lumea poate comunica la fel de usor si nu toti freelancerii vor aplica o regula de aur in marketing: aceea de a-si respecta clientul si de a intelege importanta serviciului de relatii cu clientii. Trebuie sa stim sa ne comportam cu clientii daca vrem sa reusim.

4. Renunta prea usor.

Daca fiecare critica ni se pare un zid de netrecut, e foarte posibil ca freelancing-ul sa nu fie cea mai buna optiune pentru noi. De asemenea, avem sanse crescute de esec daca ne pricepem sa demaram proiecte si sa le abandonam mai apoi.

5. Nu muncesc suficient de mult.

Freelancing-ul nu inseamna ca ne putem trezi la orice ora din zi sau ca ne putem prelungi weekendul cu inca doua zile. Freelancing-ul inseamna sa muncim foarte mult, sa lucram poate mai mult decat full-time si sa nu ne asteptam ca banii pe care ii castigam sa vina usor.

6. Refuza sa vanda.

Nu toata lumea poate sa vanda un produs. Unii freelanceri sunt insa de parere ca nu ei ar trebui sa se indrepte catre clienti. Daca nu ne place sa vindem ceea ce avem de oferit, va trebui sa invatam sa ne placa. Nu e partea cea mai frumoasa din intreaga poveste, dar ca freelanceri trebuie sa invatam cum sa jonglam pentru binele propriu inclusiv cu acele aspecte de care inainte se ocupa altcineva.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016