Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce femeile in afaceri au mai multa incredere in succes

Tags: management si marketing, femei in afaceri, succes, riscuri, decizii

Oricat se incearca, pe de o parte, stergerea celor mai multe diferente intre femei si barbati atunci cand vorbim de piata muncii, unele trasaturi continua sa contrasteze, intarite de rapoarte si studii care demonstreaza ca femeile se comporta diferit cand vine vorba de succesul in afaceri: au mai multa incredere nu doar in ceea ce pot realiza, ci si in ceea ce au realizat deja.
Asa se face ca acestea reusesc sa isi aprecieze mult mai bine succesul si sa nu il puna pe seama unor factori intamplatori. Mult mai calculate cand vine vorba de risc si gandind lucrurile intr-o perspectiva mult mai ampla, succesul in afaceri datorat femeilor se diferentiaza categoric de cel obtinut de antreprenorii barbati.

Care sunt insa factorii care influenteaza increderea femeilor in afaceri? Acestia sunt doar cateva:

1. Mult mai calculate in privinta riscului. Cele mai multe femei care conduc sau dezvolta afaceri sunt destul de rezervate atunci cand vine vorba de asumarea unui risc. Mai mult, acestea considera ca mai multe riscuri asumate nu inseamna neaparat si mai mult succes.

2. Nu dau vina pe contextul economic. Chiar daca au fost mai ingrijorate de situatia economica decat barbatii, acestea nu s-au concentrat pe criza si nu au vazut in ea cea mai mare problema pe care ar putea-o intampina afacerile. In schimb, acestea au considerat ca doar costurile mai crescute ale afacerii au reprezentat o problema.

3. Isi exprima votul pentru a-si sustine afacerea. Prin comparatie cu barbatii, mult mai multe femei au declarat ca ar vota in favoarea unui candidat care sustine mediul de afaceri. Daca partea masculina a ecuatiei pare sa fie ceva mai nepasator cand vine vorba de influenta politicului asupra mediului economic, femeile antreprenori cred mult mai mult in posibilitatea unui context favorabil dezvoltarii afacerilor.

In acelasi timp, se prea poate ca reusitele de care se bucura femeile sa fie setate inca de la bun inceput la un nivel nu la fel de inalt pe care si l-ar seta cineva pentru o noua afacere dupa mai multi ani in domeniul antreprenoriatului.

Oricum ar fi, aceste decizii mult mai calculate isi demonstreaza efectul prin afaceri solide si de durata!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0