Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce functioneaza unele headline-uri mai bine decat altele

Tags: headline, titluri, a/b testing, teste, titlu, succes, articol, variante

Cand vorbim de headline-uri si de felul in care ceea ce functioneaza la ele s-a schimbat in ultima perioada, trebuie sa ne uitam mai intai la diferitele chipuri sub care se poate prezenta un headline.


Acestea sunt cele pe care le intalnim cel mai des si care, de obicei, reusesc sa ne capteze atentia:

Normal (Moduri in care poti poti face un ceai mai gustos) – regasim acest tip de headline aproape peste tot. Cele mai multe ziare si juridice folosesc acest tip de headline-uri.

Intrebare (Prin ce moduri poti face ca ceaiul sa fie mai gustos?) - intrebarile strategice au fost starul din aceasta categorie pentru multa vreme.

Cum sa... (Cum sa faci ceaiul mai gustos?) - aceasta varianta e una care se adreseaza cititorilor oferindu-le solutia concreta a unei probleme.

Numar (10 feluri prin care poti face un ceai mai gustos) – headline-ul care include si numere este probabil cel mai popular si continua sa functioneze foarte bine.

Adresat cititorilor (Trebuie sa prepari astfel un ceai mai gustos!) - nenumarate titluri se adreseaza cititorului si amintesc de o nevoie pe care acesta trebuie sa si-o indeplineasca.

Tendintele curente indica o schimbare destul de importanta si fac apel la o reactie puternica din partea cititorilor.

Statisticile colectate de Viral Nova indica o crestere foarte mare datorita titlurilor de acest tip:

"As fi zis ca ideea tipului e nebuneasca. Acum cred ca un geniu!"

"Poate ai mai vazut poza asta... Dar nu o sa ghicesti care e povestea ei!"

"Camerele astea pot parea normale la inceput... Pana cand le descoperi secretele!"

How do I create a powerful headline?

Iata patru sfaturi pentru a face ca titlurile sa atraga cat mai multi vizitatori:

1. Concentreaza-te asupra nisei tale. Nu incerca sa copiezi WikiHow sau Yahoo News, ci fii cel mai bun in segmentul tau.

2. Copiaza ce e bun. Trebuie sa fim la curent cu tendintele in scrierea headline-urilor si trebuie sa stim ce functioneaza si ce nu, aplicand ulterior ce merge bine pentru audienta noastra.

3. Testeaza-le! Testele ne ofera cea mai de incredere informatie care ne ajuta sa ne conturam titlurile pe viitor. Testele A/B sau "A/B testing" sunt o metoda foarte buna de a identifica elementele care functioneaza cel mai bine pe site, in acest sens fiind create instrumente online precum Optimizely.

4. Cunoaste-ti limba in care scrii! Trebuie sa poti exprima foarte bine in limba in care scrii. Succesul unui articol depinde in foarte mare masura de titlul acestuia asa ca e bine sa testam titlurile creand mai multe variante si rugandu-ne prietenii sau colegii sa aleaga optiunea preferata.


Foto.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016