Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dezvolta strategia de marketing intr-un timp record

Tags: plan de marketing, strategie de marketing, afacere, produse, propunerea unica de vanzare

Cine spune ca e nevoie de luni de pregatire inainte de a trece la promovarea si dezvoltarea unei afaceri? Probabil, oamenii care se pricep foarte bine sa taraganeasca lucrurile. In noul sens importat de la vecinii de peste ocean, a procrastina s-ar traduce tot prin vorba lunga, saracia omului.
O strategie de marketing nu trebuie sa ne consume mai mult timp decat este cazul. Mai mult de-atat, daca avem la dispozitie o varianta simpla a unei proceduri care, in mod evident, poate fi cat se poate de complexa, e bine sa o folosim, cu precadere in situatiile in care timpul si bugetul sunt limitate.



Chiar daca instinctul ne poate ajuta sa luam deciziile bune in afaceri, acesta s-ar putea sa nu fie intotdeauna suficient, mai ales ca nu ne poate furniza informatii complete care sa ne aduca rezultate optime in ce priveste marketingul. O strategie bine formulata ne va ajuta astfel sa definim obiectivele afacerii si sa desfasuram activitatile necesare pentru a le indeplini.

Iata ce pasi va trebui sa urmam:

1. Descrie propunerea unica de vanzare a companiei.

2. Defineste-ti publicul target.

3. Fa o lista cu beneficiile produsului sau serviciilor oferite de companie.

4. Descrie cum vor fi pozitionate pe piata aceste produse/servicii.

5. Defineste-ti metodele de marketing (publicitate, marketing online, marketing direct, relatii publice etc.).

Un buget care sa sustina acest plan de marketing (mai ales in ce priveste promovarea) ar fi ideal, insa nu este obligatoriu in cazurile in care resursele financiare ale afacerii sunt limitate (in astfel de situatii, se poate pune accentul pe promovarea gratuita si pe consolidarea relatiilor cu potentialii colaboratori din domeniu).

Nu uita ca orice plan intocmim, acesta va trebui revazut cel putin o data la trei luni pentru a verifica ce trebuie schimbat si daca actiunile tin cont de plan sau au deviat de la strategia planificata la inceput.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0