Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Esti bootstrapper veritabil? Iata 3 strategii pentru 2013!

Tags: bootstrapping, bootstrapper, afaceri, afacere

Bootstrapperii sunt cei care isi pornesc afaceri din ... nimic! Da, iata ca asa ceva exista si am putea chiar sa spunem ca este un obiectiv pe care multi vrem sa il atingem. Si asta se intampla pentru ca nu mai avem salarii mari, economii substantiale sau posibilitatea/dorinta de a lua credite bancare. Asa ca trebuie sa devenim bootstrapperi de top pentru ca ideile noastre de afaceri sa prinda contur odata pentru totdeauna!
Iata si cele mai interesante strategii pe care sa mizam in 2013, strategii care ne pot ajuta sa ne valorificam ideile de afaceri mai rapid si cand banii sunt putini:

1. Nu mai angajam personal full-time decat la nevoie.
In majoritatea cazurilor, este nevoie de personal part-time sau per-proiect. Avem nevoie de un translator pentru cateva zile de lucru pe luna. Avem nevoie de o secretara doar doua ore pe zi, cat sa ne finalizam agendele, programarile si listele de comenzi. Apoi mai avem nevoie de webdesigneri o data la cateva luni si iata cum reusim, dintr-un foc, sa eliminam salarii pe care le-am plati in van.

2. Trecem angajatii on-site pe model virtual. De cate ori nu s-a imbolnavit un redactor, un operator call-center, un marketer sau contabilul. Multi au reusit sa isi termine munca si de acasa si acest semn ar trebui sa va spuna ceva. De ce sa nu ii transformati, pe angajatii la care ar functiona aceasta strategie, in personal virtual. Si-ar conduce activitatea profesionala de acasa, comunicarea este foarte simpla, costurile sunt mult mai mici si pentru noi, afaceristii si pentru ei. Sa ne gandim ca nu vom mai plati chirii uriase pentru spatii de birouri, nu vom mai cumpara calculatoare si birouri si tot asa, lista de avantaje continua. Mai mult, vom avea parte de angajati multumiti si fericiti ca isi pot conduce munca de acasa, din confort, ca isi pot vedea copiii mai mult timp, ca pot scuti bani pentru abonamente de transport in comun, benzina si nu numai.

3. Cumparam SH cat de mult putem. Iata inca o strategie care se poate dovedi extrem de eficienta. Putem sa cumparam birourile la mana a doua, tot mobilierul daca asa dorim noi, cafetierele profesionale, imprimanta si calculatoarele. In mod real, exista numeroase firme care ofera echipament SH de calitate inalta si la preturi extrem de mici. Toate aceste produse ne ajuta sa ne scadem nivelul de cheltuieli in mod extrem!

Mult succes si bootstrapping de top!


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0