Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Greseli de HR pe care sa le eviti

Tags: management, hr, greseli de hr, oameni, manager

Toata lumea spune ca "Oamenii nostri sunt cea mai valoroasa achizitie" si "Cele mai bune investitii ale noastre urca in lift la 9 dimineata". Si, totusi, se fac si mari greseli in acest departament.
Ii tratezi pe oameni fara respect atunci cand ii concediezi.
 
Este valabil si la scara mica, si la una mai mare. Nu este drept sa concediezi pe cineva pentru ca si-a luat vacanta cand nu credeai tu ca e cazul si nici sa dai un preaviz de 30 de minute, inainte de a trimite un mail inetrn catre toti angajatii anuntand „fapta”. Dar este valabil si in cazul in acre minimizezi efectul concedierii: „Renuntam la numai y% dintre angajati”. Poate fi y% pentru tine, dar pentru respectivul este 100% viata lui si a familiei lui. Nimeni nu vrea sa fie „numai” ceva.
 
Ii vorbesti de rau pe cei care au plecat din companie.
 
Nimeni nu se prea poate abtine de la asta: de indata ce un coleg se duce in barca competitiei, incep barfele. „Mai bine c-a plecat” se poate auzi destul de des, indiferent de cat de important a fost inainte pentru echipa. Angajatii ceilalti simt ca te gandesti numai la tine si se tem ca acelasi lucru il vei spune si despre ei.
 
Angajezi oameni care-ti seamana.
 
Multi manageri fac asta, fara sa-si dea seama. Este cel mai des intalnit efect al unei perioade stresante la munca. „Nu ne permitem sa angajam pe cineva diferit. Avand in vedere ca trebuie sa terminam proiectul X, avem nevoie de a angaja omul perfect”.
 
Nu uita ca cea mai buna echipa este formata din persoane cu caractere si abilitati care se completeaza, nu dintr-o serie de clone, indiferent de cat de iesite din comun sunt acestea.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0