Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Intelege-ti mai bine clientii si cerintele lor

Tags: management, clienti, cumparaturi

Intelegerea mai clara a dorintelor clientilor, a etapelor parcurse de acestia atunci cand fac afaceri cu firma ta si perceptia lor relativa la eforturile firmei tale de a veni in intampinarea dorintelor lor sunt puncte foarte importante.
Cumparatorului trebuie sa ii fie cat mai usor posibil sa cumpere de la tine, iar acest punct trebuie sa se numere printre obiectivele tale prioritare. Multi directori presupun ca acest lucru se intampla si in firma pe care o conduc. Dar cumparatorii nu cunosc tot atat de bine mecanismul de functionare al firmei si unii considera poate mai dificil decat crezi sa faca afaceri cu firma ta.
 
In functie de natura firmei tale, poti afla mai multe despre clientii tai prin urmatoarele activitati:
 
- vizite la clienti (intreprinse de catre directori si angajati in diverse functii);
 
-  observarea si inregistrarea video/audio a parerilor si reactiilor cumparatorilor care intra in contact cu firma ta;
 
- convingerea angajatilor sa foloseasca produsul sau serviciul furnizat de firma ta sau de concurenta dupa care sa raporteze daca a fost o experienta usoara si placuta;
 
- citirea scrisorilor venite din partea cumparatorilor.
 
Dintre toate metodele de cercetare, grupurile de cercetare ofera potentialul celui mai mare impact.

 

Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0