Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketerii sunt cu zece pasi inaintea clientilor

Tags: clienti, smartphone, marketeri, consumatori online, facebook, strategii de marketing

Desi nu s-ar spune, marketerii si cumparatorii par sa fie de pe doua planete diferite. Chiar daca strategiile de marketing aplicate ajung la consumatori si determina o reactie, de cele mai multe ori vizata de marketeri, diferenta dintre abordarea pe care o au acestia fata de un produs sau fata de modalitatea de achizitie pare sa fie una destul de mare.


In primul rand, n-avem cum sa-i consideram pe marketeri clienti obisnuiti. Asa cum este de asteptat, acestia sunt cei care vor prospecta cei dintai piata in cautare de noi tehnologii si totodata cei care vor testa noile posibilitati de achizitie.

Diferitele tehnologii de ultima ora sunt astfel la indemana acestora, urmand ca dupa unele astfel de experiente si teste, sa ajunga la cumparator noi strategii de marketing bazate pe alegerile facute de prima categorie mentionata. In acelasi timp, marketerii nu au voie sa se distanteze prea mult de cei cu care trebuie sa stie intotdeauna cum sa comunice.

Agentia de cercetare a pietei ExactTarget a initiat un studiu denumit "Marketerii sunt de pe Marte", rezultatele fiind argumente care demonstreaza ideea din titlu.

In aceasta cercetare, ExactTarget a identificat trei categorii de utilizatori de tehnologii media:

- abonati: cumparatori online care primesc cel putin un newsletter zilnic;

- fani: cumpatori online cu un cont de Facebook activ care au devenit fani ai unei companii cu pagina in cadrul retelei de socializare;

- followers: clienti online care au un profit de Twitter active si care urmaresc cel putin o companie sau un brand pe Twitter.


Diferentele se remarca inca de la prima disociere:

98% dintre marketeri sunt abonati prin e-mail, prin comparatie cu 93% dintre clientii online
86% dintre marketeri sunt fani pe Facebook, in comparatie cu doar 58% dintre consumatorii online
61% dintre marketeri urmaresc activ pe Twitter o companie, fata de doar 12% dintre utilizatorii online.

Oamenii din vanzari sunt practic nu doar cu un pas inaintea cumparatorilor, ci cu zece. Studiul mai arata ca peste 93% dintre acestia cumpara in urma accesarii unui newsletter, in vreme ce doar 56% dintre clientii cu un smartphone au efectuat achizitia in acelasi mod. De ofertele de pe un site par sa fi profitat tot marketerii, in procent de 74% dintre respondenti, in vreme ce doar 44% dintre clientii cu un smartphone au cumparat.

Chiar si cand vine vorba de Facebook, clientii cu un smartphone raman in urma si achizitioneaza produse in proportie de 31%, fiind depasiti de procentul de 41% detinut de marketeri.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0