Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mituri in care cred managerii si de ce gresesc

Tags: management, mituri in care cred managerii, idei gresite ale managerilor

Managerii au o gramada de idei preconcepute. Multe dintre ele sunt pur si simplu eronate si nu ii ajuta deloc in activitatea lor de leadership. Iata si de ce.
1. MIT: Daca vreis a stii cu adevarat ce gandesc angajatii, da-le un sondaj pe care nu trebuie sa-l semneze.
 
Adevar: Multi angajati nu sunt de parere ca aceste chestionare anonime sunt chiar anonime. Si se tem ca isi pun in pericol pozitia la munca daca spun ceva rau. Daca vreis a stii ce gandesc angajatii, creeaza un mediu care incurajeaza vorbirea libera, deschisa.
 
2. MIT: O fluctuatie scazuta de personal inseamna ca ceva tot faci bine.
 
Adevar: Organizatiile puternice au o flcutuatie sanataosa de personal. Se despart de angajatii care nu corespund si ii pastreaza pe cei care se incadreaza filosofiei companiei. O fluctuatie redusa poate indica existenta unui manager care nu isi corecteaza greselile de angajare sau care nu are standarde inalte pentru angajati.
 
3. MIT: Un bun mod de a-ti rasplati angajatii pentru munca lor este de a le da o masa in oras.
 
Adevar: Managerii presupun adesea ca angajatii considera petrecerile la birou si evenimentele sociale ca pe o recompensa. Unii chiar o fac. Dar nu toata lumea vrea sa socializeze cu colegii, in special in afara orelor de lucruri, iar altii detesta sa fie chemati la astfeld e intruniri cand ei vor doar sa-si faca treaba. Daca vrei sa-ti recompensezi angajatii, asigura-te ca le oferi ceva ce le face placere.
 
4. MIT: Cand ti se cere o recomandare despre un fost angajat, nu ar trebui sa comentezi dincolo de numele functiei si perioada de angajare.
 
Adevar: Este absolut legal sa dai detalii oneste. Este adevarat ac unele companii, pentru a evita durerile de cap provocate de procese, au implementat politici prin care confirma doar datele de angajare si functia. Prin urmare, multi ajung sa creada ca este ilegal sa dai referinte negative.
 
5. MIT: Daca ii lasi sa lucreze de acasa, nu vei sti niciodata cand muncesc si cand nu.
 
Adevar: Nu trebuie neaparat sa te intalnesti cu cineva si sa va priviti in ochi pentru a sti daca munceste sau nu. Fie-ti mintea la rezultate, pune pe picioare un sistem de evaluare a performantei. Si vei avea si angajati mai productivi si mai satisfacuti.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0