Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Moduri prin care sa transformi un NU in DA

Cand esti antreprenor, auzi o gramada de NU-uri. Cum faci fata respingerii? Si, mai important, cum o transformi in DA? Exista nenumarate moduri prin care sa faci asta, dar o strategie castiga, in ultima vreme, foarte multa atentie. Se cheama MIMETISM. Cu alte cuvinte, daca imiti subtil limbajul verbal si corporal al unei persoane, creezi subliminal un raport cu ea.
Ea nu trebuie sa-si dea seama, nici sa fie insultata sau manipulata de mimetism, ci sa realizeze brusc cum aveti o multime de lucruri in comun si ca TREBUIE sa faca afaceri cu tine.
 
Se prea poate sa nu va indragostiti de strategia asta, caci e greu de demonstrat ca functioneaza si este superficiala.
 
Ce poti face atunci:
 
1. Documenteaza-te. Un NU nu inseamna intotdeauna un NU. Este doar un mod mai simplu de a spune 'nu sunt sigur' sau 'nu stiu' sau 'nu sunt gata acum sa dau un raspuns'.
 
Asa ca, primul pas este sa-ti dai seama daca nu cumva este doar o metoda de a mai castiga un pic de timp. Multi detinatori de afaceri mici spun adesea 'nu' multor propuneri, pentru ca le economiseste timp si este mai usor.
 
2. Nu este vorba despre tine, ci despre mine. Faimoasa replica de despartire a lui George Constanza se plaica si in business ca si in 'Seinfeld'. Daca auzi NU de prea multe ori, probabil ca faci ceva ce nu trebuie. Poate ai un pitch prea lung sau prea putin detaliat. Poate produsul tau este prea scump sau mediocru. Poate oferta ta nu are un call to action convingator.
 
Intreba-l pe cel care te refuza de ce o face. Fii gata sa primesti niste critica constructiva. Ia feedback-ul, schimba ce ai de schimbat si treci si castiga niste bani.
 
3. Nu lua totul prea in serios. Daca ai atitudinea corecta, un NU te poate duce aproape de multe Da-uri. In cele din urma, un NU este un preludiu al urmatorului DA. Zambeste si formeaza urmatorul numar. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0