Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O afacere cu scop umanitar. De ce castiga in fata competitorilor?

Tags: management si marketing, companii, cauze, donatie, clienti

Un procent din castigurile companiei sunt donate unui scop umanitar. O alta companie este implicata in proiecte care apara mediul. O alta firma a gasit alternative ecologice la ceea ce produc competitorii. Alte brand-uri dezvolta campanii cu impact social pozitiv.


Toate aceste exemple de mai sus vor reusi intotdeauna sa castige teren in fata competitorilor care nu fac parte dintr-o astfel de campanie. De retinut ca nu va fi niciodata suficient sa proclamam la rastimpuri ca facem astfel de eforturi, ci sa depunem un efort sincer si consistent in aceasta directie.

Cauzele pe care o companie si le asuma trebuie sa fie sincere si sa corespunda unor valori cu care sa se poata identifica si targetul de clienti ai companiei.

Multi dintre clienti observa aceste masuri pe care decid sa le ia unele companii astfel ca pot observa foarte usor felul in care un brand alege sa se miste in piata. O afacere care functioneaza dupa un principiu care urmareste doar imbogatirea actionarilor nu va reusi sa isi construiasca o relatie de lunga durata cu clientii.

Companiile care promoveaza si sprijina diferite cauze beneficiaza in mod sincer de aprecierea clientilor care vor grabi decizia de achizitie din dorinta de a sprijini aceeasi cauza printr-o donatie inclusa in produsul sau serviciul cumparat.

Scepticismul in aceasta privinta se mentine totusi la cote destul de ridicate, fiind insa contrabalansat de cercetarile pe care din ce in ce mai multi cumparatori aleg sa le faca in ce priveste cauzele pe care companiile sustin ca le sprijina.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0