Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O afacere mai mica, avantaje mai mari. De ce vei fi un antreprenor fara griji!

Tags: management si marketing, afaceri mici, antreprenori, criza, clienti

O afacere mai mica se bucura de numeroase avantaje. Daca obiectivul tau final nu e o companie uriasa care nu o sa iti lase la fel de mult timp pentru viata personala, atunci o afacere mai mica poate fi varianta potrivita pentru tine.

De ce un business mai mic, extins numai pe plan local, poate sa aduca mai multe zambete decat griji? Exista cateva avantaje pe care ni le ofera o astfel de afacere, iar cele prezentate mai jos sunt doar cateva dintre acestea:

1. Afacerile locale primesc mai multa atentie.

Nu din partea unei lumi intregi, ci din partea locuitorilor acelui oras sau acelei tari. Consumatorii au invatat sa aprecieze mult mai mult afacerile locale (ganditi-va cat pret punem acum pe produsele autohtone, promovate din ce in ce mai intens). Scapam, incet-incet, de mirajul produselor importate si ne reintoarcem atentia catre cele autohtone.

2. Strategiile de marketing sunt mai ieftine si mai eficiente.

Multi antreprenori care se ocupa de afaceri mici considera ca astazi este mult mai usor sa gestionezi o afacere fata de cum era in urma cu cinci ani. Meritul pare sa revina tocmai instrumentelor de marketing, aplicate cu mult mai multa usurinta si cu rezultate mult mai rapide si eficiente. Daca ne gandim si la beneficiile aduse de social media, situatia actuala devine cu atat mai veridica.

3. Clientii sunt din nou increzatori.

Cei mai multi oameni au continuat sa fie precauti cand vine vorba de cumparaturi, avand inca in memorie criza financiara din anii trecuti. Trebuie mentionat insa ca aceeasi criza a facut ca astazi sa avem de-a face cu niste clienti mult mai pretentiosi si mult mai atenti la calitate.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0