Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pret versus valoare. Cine iese castigator si ce ne poate creste vanzarile?

Tags: pret, valoare, preturi, produse, calitate, afacere, publicul tinta

Pretul nu determina neaparat valoarea unui produs. In schimb, valoarea perceputa poate fi influentata de pret. Cu alte cuvinte, nu de putine ori un produs o sa ni se para mai bun doar fiindca are un pret mai mare.

Pretul influenteaza modul in care percepem anumite produse si valorile aferente acestora. Produse precum ciocolata sau vin ni se vor parea mai bune daca, la o degustare, o sa ni se spuna ca ni s-a servit un vin foarte bun sau cea mai fina ciocolata.

Este clar insa ca a plati mai mult pentru un produs nu inseamna ca e in avantajul nostru intotdeauna. Nu toata lumea isi permite sa plateasca mai mult pentru unele produse, chiar daca apreciaza calitatea.

La nivel general, cei mai multi oameni platesc mai intai pentru a cumpara cele necesare in viata de zi cu zi, de la mancare, utilitati pana la haine si servicii indispensabile.

Preturile pot convinge insa clientul ca plateste pentru ceva mai bun mai ales in situatia in care acesta compara preturile. Produse similare pot fi percepute astfel ca fiind de o calitate diferita doar pentru ca pretul difera.

Potentialul client se va gandi astfel ca va obtine o calitate mai buna, deci beneficii mai multe, pentru un produs pentru care a platit mai mult. Nu este insa o regula generala, insa este o situatie frecventa pentru cei care pun calitatea pe primul plan.

Trebuie sa stim, in aceste conditii, ce apreciaza cel mai mult publicul nostru tinta. Nu o sa multumim pe toata lumea, insa e esential sa ii multumim pe cei care conteaza cel mai mult pentru afacerea noastra.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0