Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Profitul pe care nu il vedem

Tags: management si marketing, strategii de marketing, clienti, comunicare, fidelitate brand

Stii ce iti poate aduce un profit mai mare decat cel pe care il astepti dupa ce ai aplicat strategiile obisnuite de marketing? Comunicarea cu clientii. Atentie insa, nu vorbim de o comunicare de fatada sau de una care sa sustina niste aparente, ci de una prin care vei reusi sa creezi relatii de incredere si de consolidare a ceea ce inseamna legatura dintre brand si cumparator.

Aceasta zona reprezinta astfel o arie care iti poate aduce bani fiindca se bazeaza pe comportamentul clientilor si pe reactiile acestora drept raspuns la actiunile intreprinse de tine.

Iata doar cateva astfel de tehnici de comunicare si de socializare cu clientii:

1. Rasplateste-i.

Invita-i pe clienti sa iti scrie pe site ce cred despre produsele tale. Foloseste-te si de alte mijloace de comunicare precum Instagram, Twitter sau Pinterest. In felul acesta, le arati clientilor ca iti pasa. Ofera mostre sau cupoane de reducere celor dispusi sa isi exprime opinia.

2. Ofera libertate cand vine vorba de produsele tale.

Daca unul dintre cumparatorii tai descopera ca ceaiul vandut de tine are efecte miraculoase asupra parului, nu te enerva si nu lansa in presa o reactie defensiva anuntand ca ceaiul va fi folosit numai in scopurile pentru care a fost creat. Roaga-ti cumparatorii sa vorbeasca despre produse, incurajeaza-i sa impartaseasca in social media impresiile sau sa spuna in ce moduri folosesc produsele vandute de tine.

3. Lasa-i pe clienti sa creeze continut.

Atunci cand comunici cu clientii in social media sau alte platforme, inseamna ca deja ai avansat in ce priveste relatia de fidelitate fata de brand. De cele mai multe ori, comentariile si fotografiile pe care le ofera acestia sunt cel mai bun continut de marketing.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0